Olisiko tänään kebab päivä?
Karvaranteen buffaan, pizzaa ja kebabbia niin paljon kuin pystyy syömään.
Miltä kuulostaisi?
Kiinnostaisiko jotain mammaa tulla kaveriksi, voisin maksaa ja hakea mersulla tästä lähistöltä
Kommentit (16)
En pysty enää syömään, maha menee sekaisin ja voin pahoin tunteja. Yleisesti sanoen varsin inhottavan makuistakin.
Vierailija kirjoitti:
Joo!
Missä olet?
Töissä.
Vierailija kirjoitti:
En pysty enää syömään, maha menee sekaisin ja voin pahoin tunteja. Yleisesti sanoen varsin inhottavan makuistakin.
Paskatautia jaossa vaan, ei kannata mennä.
Houkutellut kokeilla kebabbia itse kotona. Josko viikonloppuna saisi kokeiltua.
Juu kyllä puoliksi tummien henkilöiden tekemä myrkytetty ja käsikarvojen peitossa uiva kebab maistuisi.
Minä juuri mietin hakisinko suklaata lounaaksi.
karvaranne räkäisee vääräuskoisen ruokaan ja välillä heittää mällit väliin ja munakarvan kyytipojaksi, en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
karvaranne räkäisee vääräuskoisen ruokaan ja välillä heittää mällit väliin ja munakarvan kyytipojaksi, en suosittele.
Tuo voi hyvinkin olla jonkun fetissi...
Vierailija kirjoitti:
Itse syon joka paiva "karvaranteen" tekemaa ruokaa eika siella koskaan ole ollut mitaan karvoja. Nyt en kylla ihan usko tata sun vaittamaa. ;)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse syon joka paiva "karvaranteen" tekemaa ruokaa eika siella koskaan ole ollut mitaan karvoja. Nyt en kylla ihan usko tata sun vaittamaa. ;)
Nii kulla nain on karva ranne huva mies voi luotaa.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii kulla nain on karva ranne huva mies voi luotaa.
Niin voi. Avopuolisona nimittain sellainen. Paras mies ikina <3
Tarjoo sä kebsuu niin mä tarjoon jälkkäriks pimpsuu. :)
n28 kirjoitti:
Tarjoo sä kebsuu niin mä tarjoon jälkkäriks pimpsuu. :)
Kyllä kelpaa.
Täydellinen lopetus 11 päiväiselle työviikolle.
Joo. Ajattelin Sittarista hakea kilon pussin kebablastuja 7.95e.
Joo!
Missä olet?