Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ja pari muuta kaveria jätettiin työelämän.

Vierailija
12.03.2020 |

Paha, ilkeä, ankea ja masentunut ilmapiiri suomalaisessa työelämässä vei voimat ja luovuuden pois Olemme kaikki tasan 30 vuotiaita, ei vaa jaksettu enää.

Kun olet hyvä työntekijä ja iloinen sellainen ja sinua yritetään murtaa kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Vatsavaivat hävisivät, toivo elämässä palautui kun päästiin pois myrkkypesäkkeiltä.

Suomalaiset ovat h lvetin pelottavia nykyään! Ankeita ja äärimmäisen katkeria. Ei voi sietää mitään uusia tapoja eikä siedetä nuoria.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta tuhlata elämää huonossa seurassa. Hyvin teitte!

Vierailija
2/5 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jätän työelämän syksyllä. Ei ole minun elämäntehtäväni tahkoa monikansalliselle riistofirmalle lisää voittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ja myös äitini. Työpaikoilla sadistiset ihmiset puolustetaan vaikka 20 työntekijä olisi sairaslomalle joutunut tämän käytöksen takia.

Ei terve ihminen enää pärjää missään!

Vierailija
4/5 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 26 vuotiaana aloin masentumaan ja olin jatkuvasti synkkänä, kiukkusena. En uskaltanut enää olla iloinen ja innostunut työstäni koska jotkut eivät tykännyt siitä.

Kun oli pakko näytellä ankeeta ja vit ttuntunut ihminen se se alkoi syödä sisältä, menin niin huonoon kuntoon että jouduin sairaslomalle.

Kun pääsin pois, niin aloin heti piristymään, menin kampaajalle, aloin taas laittaa kivoja vaatteita ja hengitin taas.

Vierailija
5/5 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi