Isorintaiset pienellä ympäryksellä, parhaimmat hyvin tukevat ja MUKAVIMMAT liivisi, ei sporttimalli tai primadonna
Vinkkejä, kokemuksia? Primadonnat on hyvät mutta järjettömän kalliita. Kaarituellinen pitää olla ja 65/70 ympärys. Olen silmäillyt lumingerien halvempia merkkejä kun niissä riittää kuppikokoja, mutta mitkä on hyviä?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Maatalousrautakauppojen utaresuojat.
T. Heluna
Terv. mies, joka ei ole koskaan naisen rintaliiveihin koskenut, joten hänellä ei ole hajuakaan, mitä tarkoittaa "iso kuppi ja pieni ympärysmitta"
Vierailija kirjoitti:
Triumph Urban minimizer on ollut itelle ainakin sopivin ja mukavin malli. Olen itse 65J, mutta 70G näistä on todella mukava päivittäiseen käyttöön.
Onko kupit topattu? Tykkään toppaamattomista mutta pitää noita kokeilla. Samaa kokoluokkaa suunnilleen olen kuin sinä
Ap
Suosittelen Gorseniaa, edulliset ja itsellä kestäneet jo useamman vuoden vaikken pese käsin.. Mutta liivien ”hyvyys” riippuu siitä löydätkö oikean mallin. Syvyys, kaarituen koko, olkainten leveys, sivutuet yms on yksilöllisiä kysymyksiä. Gorsenia voi olla täysin sopimaton sinulle.
Rosa Faian taitaa olla hieman edullisemmat kuin Primadonnat. Tokihan se istuvuus riippuu siitä minkä malliset rinnat on.
75J. Gossardin glossies. Change of Scandinavialla ihania ja hyvin sopivia myös. Viimeaikoina tosin tullut käytettyä lähes pelkästään Lululemonin enlite-liivejä (36E) kun ne ei tunnu miltään, mutta tukee silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maatalousrautakauppojen utaresuojat.
T. Heluna
Terv. mies, joka ei ole koskaan naisen rintaliiveihin koskenut, joten hänellä ei ole hajuakaan, mitä tarkoittaa "iso kuppi ja pieni ympärysmitta"
Minä taas ajattelisin, että kommentti on katkeran laudan. Toistaiseksi yksikään mies ei ole liian suurista rinnoista valittanut. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Gorseniaa, edulliset ja itsellä kestäneet jo useamman vuoden vaikken pese käsin.. Mutta liivien ”hyvyys” riippuu siitä löydätkö oikean mallin. Syvyys, kaarituen koko, olkainten leveys, sivutuet yms on yksilöllisiä kysymyksiä. Gorsenia voi olla täysin sopimaton sinulle.
Kyllä, tietenkin mallilla on merkitystä. Tarvitsen aika syvät kupit, olkaimilla ei niin ole ollut niin merkitystä. Topatuista kupeista en pidä niiden tunnun takia, jotenkin tuntuvat sellaiselta panssarilta yllä että on jääneet pitämättä. niiden mallitkin on sellaisia ettei istu päälle. Ympärysnauhassa olevat sivuluut otan aina pois kun ne painaa liivissä kuin liivissä. Ap
Vierailija kirjoitti:
75J. Gossardin glossies. Change of Scandinavialla ihania ja hyvin sopivia myös. Viimeaikoina tosin tullut käytettyä lähes pelkästään Lululemonin enlite-liivejä (36E) kun ne ei tunnu miltään, mutta tukee silti.
En ole vuosiin käynyt Changen valikoimia katsomassa, kun niiden mallit oli aina jotenkin ihan vääränlaisia mulle. Pitää käydä katsomassa josko olisi tullut uusia, paremmin istuvia malleja. Ap
Minulla on muutamat Chantellen rintaliivit koossa 70G. Olen tykännyt. Näissä ei ole liian paksut passarit, välillä tuntuu, ettei paksumpi kangas haittaisi :D Fantasie-merkillä myös hyviä malleja.
Triumph Urban minimizer on ollut itelle ainakin sopivin ja mukavin malli. Olen itse 65J, mutta 70G näistä on todella mukava päivittäiseen käyttöön.