Ja tänään kurssit taas laskeee... Torstaina nousupiikki aamupäivästä, silloin myyntitassu valmiina.
Se on viimeinen kurssien yritys ylöspäin ennen vapaapudotusta.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta käyt pörssikauppaa, jos kerran ehdit reagoida nousupiikkeihin? Minulla toimeksiannot toteutuvat päivän - parin viipeellä, joten on aika turha yrittää olla markkinoita nokkelampi.
Rahastojen toimeksiannot ovat yleensä hitaampia kuin suorien osakkeiden. Osakekaupat toteutuvat välittömästi kun tarjous menee läpi.
Tänään kurssit nousevat, koska USA sulki plussalle.
Minulla Nordnet käytössä osakekaupoissa. Ja mitään markkinan mukaan pelaamista ei kannata yleensä yrittää. Hyvällä säkällä onnistuu, huonolla säällä epäonnistuu. Muutenhan kaikki olisivat miljonäärejä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kurssit nousevat, koska USA sulki plussalle.
Futuurit laski yöllä voimakkaasti, kun uutta koronadataa eikä Trumpin sinänsä hyvän elvytyksen uskota kumoavan paniikkiaaltoa.
Kurssit laskevat jo avauksessa.
Torstaina EKP ilmoittaa jotain ponnettomaksi osoittautuvaa elvytystä,mutta ennen sitä kurssit piristyvät. Myykää silloin jos talousrahaa pitää irroittaa.
T.Palstan oraakkeli
Ap
Mitä kautta käyt pörssikauppaa, jos kerran ehdit reagoida nousupiikkeihin? Minulla toimeksiannot toteutuvat päivän - parin viipeellä, joten on aika turha yrittää olla markkinoita nokkelampi.