Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokenut terveellisen elämän palauttaneen kasvojasi nuorekkaammiksi?

Vierailija
10.03.2020 |

Hirveä työpaikka, kammottava ero ja stressi tuntuvat vanhentaneen minua parissa vuodessa 10 vuotta. Hiukset ovat myös ohentuneet tuntuvasti (aiemmin hiuspampulan sai kaksi kertaa kiertämällä pitämään hiukset ponnarilla, nyt sama lenkki kiertyy helposti ponnarin ympäri kolme kertaan).

Olen ihan loppu ja mietin, saanko enää itsestäni sen näköistä, että uskallan katsoa peiliin. Paino ei ole noussut mutta olen laihtunut. Tuntuu vain siltä, että menikö kaikkien muiden vastoinkäymisten takia myös ulkonäkö lopullisesti? Vai pitääkö vain menneä kirurgin veitsen käsiteltäväksi suosiolla? Melkein säikähdän katsoessani peiliin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kun oli parempi jakso ja masennus hälveni, pudotin rasvaprosenttia n. 10%, söin vain tuoreita kasviksia, kanaa, lohta, avokadoa, marjoja. Sekä c+d vitamiineja, ja lohiöljyä kapseleissa.

Paitsi että kasvot tulivat n. puolet pienemmäksi, turvotus katosi, vatsalihakset tulivat näkyville ja näytin naamaltani n. 21-vuotiaalta tuttujen mielestä (olen 32).

Jaksoin tuota kunnes taas paheni mielentila ja repsahdin surkeisiin ruokailutapoihin, ja painoa tullut taas lisää. Nyt näytän rupsahtaneelta.

Vierailija
2/4 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin haluaisin tietää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo temppu onnistui vielä joskus 30 vuotiaana mutta nyt kun ikää 40, ei taida olla suunta kun huonompaan. Itsellä kun kyseeseen pitäisi tulla myös laihduttaminen ja tässä iässä se taitaa vaan rupsauttaa entisestään.

Vierailija
4/4 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri yhdessä ohjelmassa 44v nainen söi ääri terveellisesti mutta näytti lähemmäs 60 vuotiaalta. Urheili ja söi vain terveellisiä aineita. Tuntuu että laihat ovat huomattavasti vanhemman näköisiä kuin vähän pyöreämmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi