Jos 173cm pitkä mies painaa 62kg. Niin olisiko sen hyvä lihottaa?
Kommentit (32)
Vielä on normaali painossa mutta 10 kg lisää saisi lihasmassaa mun mies painaa 62 kg 168 cm on toipuva syöpä potilas on sydämen vajaatoiminta sai sydäninfarktin syöpä lääkkeitä mutta ei ollu vaihtoehtoja mies painoi ennen sairastumista 73 kg oli hyvän olon paino nyt kaikki lihasmassa lähtenyt pois sairastumisen takia paino on yksilöllistä riippuu ruummiin rakenteesta
Miehet painavat aina vähintään 85kg. Pojat sitten vähemmän.
Ei. Ihan hyvä paino. Ja jos tuntuu että haluat lisää painoa oma asia. Terveys ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 185 cm ja 68-72 kg on sopiva paino.
Alipainoinen on.
Riippuu ruumiinrakenteesta. Ilmeisesti tuo mies on "hentorakenteinen".
Mun poika on 186 cm ja sanoi, että kaikkia luulee hänen painavan vähän, kun on hoikka, mutta oikeasti painaa yli 90 kg. On kuitenkin todella harteikas ja lihaksikas ja lihashan painaa.
Ja ei todellakaan ole vyötärölihavuutta. Liikkuu ja pyöräilee paljon jne.
Joillakin miehillähän on tosi kapeat hartiat ja ovat hentosia muutenkin. Jos tuon mallinen mies hankkii lisää massaa syömällä näkyy se vain keskivartalolihavuutena ja se ei ole hyvä.
Vertaan vain omaan ukkooni. 174cm pitkä, painoa 70kg eikä sitten niinkun suunnilleen yhtään rasvaa missään. Hoikka ja lihaksikas samaan aikaan. Siihen nähden 62kg kuulostaa tosi vähältä. Itse olen 166cm nainen ja painan sen 60kg.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenekään ole hyvä lihottaa, vaikka painaisi mitä. Toki painoa voi lisätä hankkimalla terveesti liikkumalla lisää lihaksia, mutta ei missään nimessä läskiä.
No riippuu vähän. Ei varmaan rauhan aikana se on ihan totta. Mutta aliravitsemus on ihan lääketieteellinen ongelma
Itse olen 176 cm ja 73 kg mies. Vielä muutama vuosi sitten painoin noin 63 kg. Tuntuu että vaatteetkin istuvat nyt paremmin kun on tullut vähän massaa.
Käyn salilla ja muutenkin liikun, niin haluan ainakin uskoa että lihasta se on 😀
Miksi ajattelette, että miehen pitäisi saman pituisena painaa enemmän kuin naisen? Naisillahan on lihasten lisäksi rasvaa (rinnat jne). Itse 173/63 kg nainen, olen hoikka mutta lihastakin löytyy, en missään tapauksessa laiha. Olettaisin, että tuolla painolla mies on vartaloltaan tyyppiä jalkapalloilija.
Salille...
En muuten katso päinkään!
Aika lihaksikas jos rasvat on poissa. Nyrkkeilyssä tai painissa voisi pudottaa vielä kilon tai pari.
Eli juuri sopiva paino, jos urheilee aktiivisesti.