Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yhdessä miehen kanssa, joka ei sano rakastavansa mua

Vierailija
10.03.2020 |

Luulin, että aika muuttaisi tilanteen. Itse olen rakastunut häneen. Mutta 1,5v jälkeenkään mies ei ole kertaakaan sanonut "mä rakastan sua". Minä olen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alan vihdoin ymmärtää, että hän ei todellakaan rakasta mua. Mutta en tiedä, mitä voin tehdä, koska en halua luopua hänestä. Olen niin rakastunut häneen. En ole enää kovin nuorikaan, enkä voisi ikinä löytää parempaa miestä.

Vierailija
2/11 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikkien miehet yhtä rakastuneita teihin, kuin te miehiinne? Eikö kukaan ole tai ole ollut näin hirveässä tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alan vihdoin ymmärtää, että hän ei todellakaan rakasta mua. Mutta en tiedä, mitä voin tehdä, koska en halua luopua hänestä. Olen niin rakastunut häneen. En ole enää kovin nuorikaan, enkä voisi ikinä löytää parempaa miestä.

Niin. todennäköisesti miehesi sitten jättää sinut kun löytää sen , jota rakastaa. Miksi ihmeessä sinä haluat olla ihmisen kanssa, jolle ilmiselvästi olet vain vaihtoehto, kunnes parempi löytyy ?

Vierailija
4/11 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nyt sanoa, että pappani oli mummon kanssa 50v. yhdessä ja ei kertaakaan pappa sanonut rakastavansa. Ei jotenkin halunnut, kun oli ollut aikaisemmin pappa naimisissa. Pappa sanoi tykkäävänsä. Siitä huolimatta olivat hyvä pari ja yhdessä siihen asti kun mummoni menehtyi.

Vierailija
5/11 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoo, kun sanot rakastavasi? Oletteko puhuneet suhteestanne?

Omassa suhteessani minä sanoin ensin rakastavani. Mies sanoi useamman kuukauden ettei voi sanoa rakastavansa, vaan tykkää vain. Tuli sitten päivä, jona sanoi rakastavansa ja sanotaan ainakin viikottain nuo sanat toisillemme.

Vierailija
6/11 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille se on vaikeaa sanoa. Anna olla äläkä kiusaa. Teoista sen huomaat.

Vierailija
7/11 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina miehet sanoneet ensin rakastavansa. Olen kokenut sen yllättävänä, hämmentävänä ja hiukan ahdistavana. Siis juuri siinä tilanteessa olen ollut kovin häkeltynyt jne., enkä varmaan ole pystynyt reagoimaan heidän toivomallaan tavalla.

Mutta: saatuani rauhassa itsekseni miettiä asioita tms., olen sitten sanonut samoin heille, jos siihen olen päätynyt / niin kokenut.

En kuitenkaan ikinä ole ryhtynyt seurustelemaan, jos en ole rakastunut.

Mielestäni on jokseenkin erikoist juua, ettei miehesi ole sinulle sanonut rakastavansa tuossa ajassa ja olosuhteissa. Voi toki olla, että hänellä on jotain hyvin ikäviä kokemuksia taustalla, mikä vaikuttaa paljon.

Ehdottaisin, kuten joku muukin on sanonut, että keskustelisit kunnolla hänen kanssaan. Mitä sinä haluat/toivot, ja päinvastoin. Ja miksi näin.

Ei ole reilua sinua kohtaan, jos hän vain ikään kuin odottaa parempaa. Melkein sinuna jopa saattaisin harkita ehdottomuutta; jos rakastaa, niin jatketaan - muutoin ei.

Vierailija
9/11 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 korjaa: 'erikoist juua' = erikoista

Vierailija
10/11 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parempi, että miehesi hokee monta kertaa päivässä rakastavansa sinua, jos tunnet että hän ei oikeasti tunne niin? Mielummin kuulisin puolisoltani vaikka kerran vuodessa aidon sanallisen rakkauden tunnustuksen, kun sen että se sanotaan merkityksettömästi ja rutiinin omaisesti monta kertaa päivässä.

Vierailija
11/11 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakkauden teot ja sanat puuttuvat miehesi puolelta niin on todennäköistä, että miehesi ei oikeasti rakasta sinua.  Saattaa käydä niin, että hän rakastuu täysillä johonkin uuteen naiseen ja sinä saat jäädä - Ei ehkä kivoin kokemus, tiedän kokemuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme