Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vastauksesta mielipiteitä...

Vierailija
10.03.2020 |

Toissayönä oli aika kova myrsky, ja puuvajani ovi ei pysynyt kiinni, hakkasi pitkin yötä.

Miesystävä ja minä emme asu yhdessä.

Eilen sanoin hänelle, että tietyissä tilanteissa kaipaisin miestä tänne, kuten eilen. Kuvailin, miten inhottavaa oli, kun yöllä herään kolinaan tämän tästä. Kysyin, että olisithan käynyt sen vajan oven laittamassa kiinni, jos olisit ollut luonani.

Mies vastasi:"No en nyt todellakaan mielelläni lähde kylmään ja pimeään keskellä yötä. Minua se kolina ei varmaan haittaisi enkä siihen edes heräisi."

Mitäs olette mieltä, jos mies teille noin vastaisi? Minusta tuntui jotenkin käsittämättömältä, ettei haluaisi naisensa puolesta tehdä tätä(kään).
.
Ei siinä mitään, yksin asun okt:ssa, mutta joskus tulee sellainen olo, että olisi mukava, jos olisi kumppani (minun tapauksessani mies) auttamassa jossain asioissa. Ei oo kyse siitä, ettenkö sitä ovea itsekin saisi kiinni, mutta tiedättekö, se tuntuu ainoan aikuisen huushollissa älyttömän kivalta, jos joskus joku auttaa. Minusta miehen vastaus oli aika tyly. :(

Mitä mieltä olet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa asettua tässä kummankaan puolelle. Miksi et mennyt sulkemaan sitä ovea, jos se kerran häiritsi?

Asun kestosinkkuna pientalossa, joten ei ole kaikkia omakotitalon hommia, mutta siihen osaan asennoitua, että olisi kiva jakaa töitä jonkun toisen kanssa. Mutta ajatus siitä, että tuuppaisi kaikki paskahommat jonkun toisen kontolle, tuntuu vähän vieraalta. 

Kai sulle on sitten ok, että mies haaveilee siitä, että sinä peset jatkuvasti vessoja ja olet lieden ääressä?

Vierailija
2/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä osaa asettua tässä kummankaan puolelle. Miksi et mennyt sulkemaan sitä ovea, jos se kerran häiritsi?

Asun kestosinkkuna pientalossa, joten ei ole kaikkia omakotitalon hommia, mutta siihen osaan asennoitua, että olisi kiva jakaa töitä jonkun toisen kanssa. Mutta ajatus siitä, että tuuppaisi kaikki paskahommat jonkun toisen kontolle, tuntuu vähän vieraalta. 

Kai sulle on sitten ok, että mies haaveilee siitä, että sinä peset jatkuvasti vessoja ja olet lieden ääressä?

Ei ole todellakaan kyse siitä. Minä teen hänen puolestaan itse asiassa paljon enemmän, ja kyse olikin siitä, ettei edes tätä voinut tehdä. Tiedätkö vähän kuin viimeinen pisara -tyyppiset fiilikset. Että taas tätä.

Mies on aika paljon sen tyylinen, että tasan tekee niitä juttuja, mitkä hänelle sattuvat sopimaan, hänen ehdoillaan. Tämä jotenkin vahvisti tuota fiilistä vain minulla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa itsekkäältä.

Vierailija
4/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kylla lahtisi vaikka alasti neulasateessa sulkemaan sen oven, jos pyytaisin. Minun hyvinvointini menisi hanen oman hetkellisen epamukavuutensa edelle. 

Vierailija
5/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko miestä vai äitiä?

Miehen vastaus kysymykseesi oli kieltämättä tyly, mutta enemmän kuitenkin ihmettelen, mikset itse kykene sulkemaan vajan ovea (kunnolla) jo päivällä, etenkin kun tiedät olevasi sen verran herkkäuninen että heräät sen kolinaan?

Ja jos mies olisi ollut yöllä luonasi ja nukkunut onnellisesti läpi kolinan, niin olisi ollut mielestäni hieman itsekästä herättää hänet sulkemaan vajan ovi. Paitsi tietenkin jos olet sairas, huonojalkainen tms. Olisiko se ollut mielestäsi kohtuullista, jos mies olisi herännyt kolinaan ja herättänyt sinut sulkemaan oven?

On toki hyvä ja toivottavaa, että ihmiset auttavat toisiaan, mieluusti ihan kysymättäkin, mutta aikuisuuden yksi mittari on, että kykenee myös itse huolehtimaan asioista.

Vierailija
6/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä taida olla miehen mielestä kovin tavoiteltava tapaus. Tuollainen vastaus kertoo siitä, ettei sinun hyvinvointisi tai mielipiteesi ole hänelle millään tavalla tärkeä. On ihan sama, mistä asiasta oli kyse tai kenen kuuluisi sulkea jokin ovi tms. Kyse on tavasta ilmoittaa toiselle, etten piittaa siitä mitä sinä haluaisit, vain minun omalla mukavuudellani on väliä minulle.

Onneksi ette asu yhdessä. Voit helpommin alkaa katsastaa muuta tarjontaa.

Vierailija
7/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sinulla on aarre, jolta olisi turha odottaa mitään muutakaan mukavaa. Ehkä joku sosiaalinen kyvyttömyyskin vaivaa, kun ei edes teeskentele miellyttävää tilanteessa, jossa riittäisi pelkkä ”tietysti, kultaseni”, koska tilannehan oli hänelle vain kuvitteellinen. Jos ei osaa edes kuvitella tekevänsä sinua ilahduttaakseen tuollaisia asioita, kuinkahan toimisi sitten kun tilanne olisi oikeasti käsillä... niinpä niin.

Vierailija
8/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ampunut sen vajan singollani. Niin minulla on aina sinko auton peräkontissa kaiken varalta. 

Vierailija
9/9 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ampunut sen vajan singollani. Niin minulla on aina sinko auton peräkontissa kaiken varalta. 

Minulla taas on sinko yöpöydälläni, ni ei tartte lähteä makuuhuoneesta pois hakemaan sitä auton peräkontista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi