Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni uusi poikaystävä

10.03.2020 |

Hei rakkaat Vauva.fi:n lukijat. Minulla olisi vähän tärkeää asiaa, josta toivoisin saavani teidän mielipiteitänne.
11-vuotias tyttäreni on löytänyt itsellensä poikaystävän, jota hän kutsuu "elämänsä rakkaudeksi". Minulla ei olisi muuten mitään tätä vastaan, mutta pelkään lapseni joutuvan huonoille teille. Nimittäin lapseni poikaystävä on 15-vuotias, ja hän pyörii mielestäni huonoissa seuroissa. Pojan perhe ei myöskään ole kristitty. Minua pelottaa lapseni puolesta, sillä hän saattaa sortua huonoihin asioihin poikaystävänsä kautta. Mitä minun pitäisi teidän mielestänne tehdä? Olisin erittäin kiitollinen jos kertoisitte mielipiteitänne.

Lapseni uusi poikaystävä

Vaihtoehdot

Kommentit (2)

1/2 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt hetki. Mitä järkesi sanoo?

Ei saaperi mitä nulikoita! Olen opettanut 6v tytölleni, että ystävä voi olla pojalle, mutta ei vielä tyttöystävää henkeen ja vereen saakka. Saa olla leikkimielisesti, mutta ei aikuisten ja avioliiton lailla. Sanoin hänelle, että jos hankitte sormukset nyt, pidätte niitä kuolemaan saakka! Hah, mielellään hän halusi vielä miettimisaikaa.

Olihan minullakin pienenä leikkimielisesti poikaystävä, suunnilleen samanikäisenä 6v kuin nyt minun tyttäreni! Olimme kuitenkin hyvin leikkimielisesti ja olemme tänäpäivänä ystäviä vieläkin, kuitenkin kummallakin omat puolisot! :D

2/2 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä33207 kirjoitti:

Hei rakkaat Vauva.fi:n lukijat. Minulla olisi vähän tärkeää asiaa, josta toivoisin saavani teidän mielipiteitänne.

11-vuotias tyttäreni on löytänyt itsellensä poikaystävän, jota hän kutsuu "elämänsä rakkaudeksi". Minulla ei olisi muuten mitään tätä vastaan, mutta pelkään lapseni joutuvan huonoille teille. Nimittäin lapseni poikaystävä on 15-vuotias, ja hän pyörii mielestäni huonoissa seuroissa. Pojan perhe ei myöskään ole kristitty. Minua pelottaa lapseni puolesta, sillä hän saattaa sortua huonoihin asioihin poikaystävänsä kautta. Mitä minun pitäisi teidän mielestänne tehdä? Olisin erittäin kiitollinen jos kertoisitte mielipiteitänne.

Onko vävykokelaasi näitä maahantunkeutuneita tai näiden jälkeläinen ? Heidän kohdallahan tuo on ihan perussettiä. Etkä tietenkään saa hyväksyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla