Mies vihainen, 3miljoonaa osakkeina
Kommentit (28)
Kullan hinta nousee koko ajan. Kai miehesi on osannut hajauttaa sijoituksiaan. Vai onko hän ihan amatööri?
Nyt pää kylmänä ja odottamaan arvonnousua. Sekin vielä tulee.
Osakekurssit nyt seilaavat ylös ja alas.
Itse en juuri noteerannut laskua. Äkkiä laskettuna salkun arvo tippui n. 20 000€, mutta sillä ei ole mitään väliä. En aio realisoida pitkään aikaan.
No nyt on taas aika tuulipukujen myydä tappiolla osakkeet ja osakerahastot jotka tietysti ostettiin kun pörssi oli noussut sen 5-10 vuotta.
Vanha raha ostaa ja tuulipuvut kiroavat taas herroja.
Hyvä vain että raha siirtyy fiksumpiin käsiin.
Tässä käy ihan kuin 1929 lamassakin, siitä ei nousta koskaan.
Minäpä tein rajun ratkaisun pari viikkoa sitten ja muutin rahaksi 3/4 sijoituksista joista muuten nyt olisi kadonnut iso osa pois.
Ostan sitten, kun halvalla saa
Vierailija kirjoitti:
Minäpä tein rajun ratkaisun pari viikkoa sitten ja muutin rahaksi 3/4 sijoituksista joista muuten nyt olisi kadonnut iso osa pois.
Ostan sitten, kun halvalla saa
Etkä osta. Ostat vasta seuraavien huippujen lähellä.
Vierailija kirjoitti:
1929 lama kesti 12 vuotta. Jos sijoitti vuonna 1929 vaikka vastasyntyneelle tuhat nykyeuroa, olisi nyt ainakin oma lapsenlapsi miljonääri.
Meillä on noin 5 milj. sijoitukset. Ei ole velkoja, joten odotamme kaikessa rauhassa seuraavaa nousua.
Tämä on nähty jo monta kertaa.
Ps. Mieheni on sijoittanut kultaan jo vuosia sitten, kun peri isänsä.
Joo koska sinne pohjallehan ne kurssit jää tietenkin
Nauran kun ylimieliset, itsekeskeiset rikkaat saattavat nyt oikeasti menettää todella suuren osan varallisuudestaan :D Maailma muuttuu, ja todella todella isoja muutoksia on tulossa ;) Elämme suurten muutosten aikaa!
Vihaiseksi tässä tekee vain se, että joillain on tuollaisia masseja täysin vailla omia ansioitaan.
Vierailija kirjoitti:
No onhan siitä nyt noustu 100 vuodessa ;)
Zinc
Mutta taisi se koko 30 luvun ottaa.
No mulla 500 miljoonan miljardia osakkeina ja nyt pelottaa että meneekö kaikki? Käy Rytsölät.
Pian alkaa olla ostopaikat. Toivottavasti miehelläsi on myös käteistä.
Minä olen sijoittanut kaiken lapsiini. Ei niistä mitään tuottoa koskaa saa mutta jos saa kunnon kansalaisia se riittää minulle
Miehesi taitaa olla vielä eilisen päivän teerenpoikia, sillä tuskin tämän päivän pörssiromahdusta kukaan muistaa viiden päästä. Ja ei ne sijoitukset mihinkään taivaan tuuliin haihdu, jos ei tee kauppaa.
Mitään ei saa mukaan, muistakaa se!
Itsekin just olin avaamassa grillikautta, mutta mutta...unohdin ottaa lihat sulaamaan.
Samassa veneessä ollaan.