Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kesäillan ja yön riennoissa pitää nahkaisia saappaita/bootseja lyhkäsen hameen kera?

Vierailija
26.06.2006 |

Tunsin viikonloppuna oloni ihan tyhmäksi. Mulla oli nahkaiset varrelliset kengät ja lyhyt hame ja toppi illan menossa päällä ja sain eräältä tyypiltä kommentin että " eikö sulla oo kuuma kun on tuommoset kengät jalassa, nehän on kuin talvikengät!" No ei mulla ollut kuuma ollenkaan, mutta eipä tullut mieleeni että joku saattais ajatella että mulla on jotkut talvikengät jalassa.... koska ne ei todellakaan ole mitkään talvikengät. Ulkona tuohon aikaan oli lämmintä n. 20 astetta ja mulla oli ihan sopiva olo, pari tuntia myöhemmin jo pikkusen vilu.

Olinko ihan auttamaton juntti kun kehtasin pistää nahkaiset varrelliset kengät kesäiltana jalkaani?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit toki, jos haluat olla maksullinen nainen

Vierailija
2/4 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka nolon näköiset on saappaat kesällä kaupungissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin pukeutuneen tyttösen ja sekä minä, että mieheni revettiin nauruun ;) mutta jos pokkaa riittää, niin anna mennä vaan...yksilöllisyys kunniaan.

Vierailija
4/4 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetää vaikka joku ohut neule päälle ettei tule ihan vilu kun ei illalla aurinkokaan lämmitä. Mutta eikös se ole ihan tyhmää pistää mitään neuletta päälle keskellä kesää? Voi hitsi.. no pitänee sitten vaan palella kun on kerran kesä. Ja kengilläkin voi heittää vesilintua kun ei niitä kesäiltoina saa pitää ja talvella ja syksylläkin ovat sitten liian kylmät.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä