Norjassa Italian-matkaajat joutuu 2 vk karanteeniin, oli oireita tai ei
Mitä tehdään Suomessa? Opettajat palaavat kouluun, ja niitä joudutaan lopulta sulkemaan.
Kommentit (8)
Niinpä. Minun mielestäni kaikkien ulkomailta palaavien kuuluisi joutua karanteeniin. Ei tätä muuten pysäytetä, jos sittenkään. Mutta näillä toimilla tämä leviää kuin kulovalkea.
Ei ole yllätys, että muissa valtioissa ollaan jälleen kerran täysjärkisempiä kuin meidän päättäjämme.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Minun mielestäni kaikkien ulkomailta palaavien kuuluisi joutua karanteeniin. Ei tätä muuten pysäytetä, jos sittenkään. Mutta näillä toimilla tämä leviää kuin kulovalkea.
Jankkasin (kuten moni muukin) jo pari viikkoa sitten, että kaikki Kiinasta ja Italiasta matkustavat pitäisi määrätä parin viikon karanteeniin muun perheensä kanssa. Laajamittainen epidemia olisi ollut estettävissä, mutta kun ei niin ei.
Kumma kyllä Norjassa on paljon enemmän tartuntoja kuin Suomessa vaikka Suomessa mitään ei osata.
Hulluahan tässä on se, että matkustajat joutuvat karanteeniin mutta eivät kuitenkaan heidän perheenjäsenet. No eihän sillä karanteenilla sitten ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kyllä Norjassa on paljon enemmän tartuntoja kuin Suomessa vaikka Suomessa mitään ei osata.
Norjalaisilla on paljon enemmän rahaa ja matkustavat meitä paljon enemmän. Ei voi mitenkään verrata Suomeen.
Koronan ensioireiden on pakko olla niin lieviä, ettei niitä heti edes tajua minkään sairauden oireiksi. Toivottavasti itse tauti on yhtä lievä.