Uskaltaako Helsingissä mennä ulos??
Kertokaa täällä asuvat. Liikutteko ulkona? Pelottaa tuo 17 korona tapausta.
Kommentit (19)
Keski-Suomessakaan ei enää uskalla. Varsinkin kaupassa käynti mietityttää.
Mutta koiralenkille meinasin lähtee. Tuskin se korona sieltä metästä silimään hyppää.
Itse en käytä julkisia, kaupassa käyn harvoin ja nopeasti, hiljaiseen aikaan. Käytän hansikkaita kaupassa.
Aika oksettava kysymys, kun ajattelee millaisissa oloissa ihmisiä joutuu oleskelemaan eri puolilla maapalloa.
Kaikki elävät ja liikkuvat ulkona ihan normaalisti (täällä keskustassa ainakin). Etkö näe ulos ikkunasta, kun palstalla pitää kysellä?
Ei tietenkään mennä ulos. Hgissä tilataan ruuat kotiin ja työt tehdään etänä. Muutkin asioinnit hoidetaan sähköisesti. Tätäkö et tiennyt? ;D
minulla on jonkinlainen flunssa. kun pelaan jotain rahapeliä, niin ihan tarkoituksella hiplailen kaikkia nappuloita.
Tänään areenalle katsomaan lätkää. Minä ja reilu 10000 muuta!!! Ei pelota!
Ajoin juuri täyteen ahdetussa bussissa töistä kotiin läpi Viikin ja ohi Viikin normaalikoulun. Hyvin menee.
Juuri tulin ruokakaupasta, ostin samalla kertaa mahdollisimman paljon, jotta ei tarvitsi käydä niin usein. Suosittelen pysymään mahdollisuuksien mukaan eristyksissä ja noudattamaan ohjeita hygieniasta. Suosittelen myös liikkumaan ulkona ruuhkattomissa paikoissa.
Ihan normaalisti liikun ulkona ja niin liikkuvat muutkin. Ei näy naamasuojuksia eikä kukaan välttele muita.
En edes muista koko koronaa ennen kuin tulen tänne vauvalle.
Vierailija kirjoitti:
En ole vuoden 2015 invaasion jälkeen uskaltanut liikkua ulkona. Kaikenlaiset taudit leviävät.
Minä olinkin miettinyt, miten meidän naapurusto yhtäkkiä jotenkin parani silloin 2015. Se johtuikin siitä, ettei enää tarvitse katsella sinua joka päivä.
kun tulette lomalta, niin käyttäkää joko bussia tai metroa. olisi edesvastuutonta altistaa taksikuski koronalle.
Työttömänä on pakko uskaltaa tai tulee karenssia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalisti liikun ulkona ja niin liikkuvat muutkin. Ei näy naamasuojuksia eikä kukaan välttele muita.
En edes muista koko koronaa ennen kuin tulen tänne vauvalle.
Sama! Av on ainoa linkkini koko koronaan, en edes mieti koko asiaa ikinä muuten. Kukaan ei puhu siitä muualla. Ihan normaalisti eletään, käydään töissä ja töiden jälkeen harrastuksissa.
Uskaltaa kun pitää sen parin metrin välin kaikkiin.
Pysy sisällä vaan. Kaikki Tenat on loppuunmyyty!
Vierailija kirjoitti:
Pysy sisällä vaan. Kaikki Tenat on loppuunmyyty!
Ja kusidesit :D
Uskaltaa. Ei pelota. Juuri tulin töistä ja kaupasta kotiin.