Lääkärit ja hoitajat katseletteko potilaan Facebookia?
Kommentit (29)
Hahaa, tosta tulikin mieleen yks ärsyttävä työkaveri kelle en todellakaan kertonut MITÄÄN mun siviilielämästä! Kerran kahvipöydässä tuli puheeksi että mun miehellä on synttärit, niin tämä nainen sanoi että "Sano pekkikselle (esimerkki) onnittelut!". Ja siis käytti lempinimeä miehestä jota kukaan muu ei nuoruudentuttujen lisäksi tiedä, mutta miehen fasessa muutaman kerran tulee ilmi. Oli siis käynyt stalkkaamassa mun miehen fasea ja jäi nolosti kiinni :D
Miten he katsovat potilaan facebookia, jos potilaan facebook on yksityinen?
Ei mulla ole sellaiseen aikaa eikä kyllä suoraan sanottuna kiinnosta pätkän vertaa.
Riittää että potskujen naamoja pitää tuijottaa työkseen ei jaksa enää vapaa ajalla kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan se noloo jos kattelis niitä Feissijuttuja ja sit kommentois jotain ohi suun mitä on niissä nähnyt kirjoituksia ja kuvia. Potilas vois vähän ihmetellä että mistä sä muka tuosta jutusta tiedät.
No sit vaan sanoo että katoin sun feissist? Eihä se nyt voi laitonta olla jos ne on publiccina julkastu !
Sallittu feissistalkkerointi ei kuulosta kovin hyvältä sekään.
Ei jaksa vähempää kiinnostaa. Ihan riittää se, että työvuoron ajan hoitaa potilasta. Ei sitä viitsi itseään työvuoron jälkeen kuormittaa potilaan asioilla. Työpaikan ovi kiinni = potilaat pois mielestä. Omaa mielenterveydenhoitoa.