Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verojen maksusta köyhien elättäjäksi, saat liikaa kaikkea ja sinä et päätä mitä rahoillasi tehdään!

Köyhä kuluttaa vähemmän
09.03.2020 |

...Sillä rahasi eivät ole sinun.
Olet opiskellut peruskoulun, sitten toisen asteen.
Olet opiskellut vielä yliopisto-asteen ja korkeakoulun.
Nyt olet töissä. Palkastasi pidätetään vero.

Ajattelet, että vero on otettu pois palkastasi ja kuuluisi sinulle. Sinun pitäisi voida päättää mitä sillä tehdään.

Näin ei ole. Sinä olet saanut jo kerätyillä veroilla kaiken sen, mistä et ole erikseen maksanut. Veroilla et ole todennäköisesti maksanut takaisin edes opintojasi, lounaitasi ja hammasrivistöäsi. Tai päivähoitoasi, mummosi vanhusten hoivaa, julkisia terveyspalvelujasi, etkä autoteiden monttuja ja kaupungin uimarantaa ja luontopolkua.

Sinun rahasi ovat suurempia summia kuin työsi oikeasti tuottaa.
Talousjärjestelmämme perustuu sille, että jossain välissä rahan ja tavaroiden, tuotteiden, kulkua tapahtuu riistoa, alipalkkausta tai ihmisarvon polkemista maan alle.

Sillä työllä mitä sinä teet et voisi ilman järjestelmämme ihmisarvoa polkevia epäkohtia ostaa sitä kaikkea mitä nyt voit.
Työsi arvo ja teho ei vastaa sitä määrää valittavanasi olevia erilaisia ruokia, kaukomaiden tuotteita, elektroniikkaa ja asuinolosuhteita mitä palkallasi saat.

Elektroniikkaasi varten ihmiset, myös lapset, tekevät kaivoksissa pitkiä päiviä vaarallisissa olosuhteissa. Kaikkea kuluttamaasi, käyttämääsi varten moni on tehnyt vaarallista työtä vahingoittavien kemikaalien parissa, ilman kahvitaukoja, ilman lounastaukoja, ilman lomapäiviä. Moni heistä ei silti saa vaihdettua työtään palkallaan siihen kaikkeen mihin sinä pystyt.
Köyhät myös kuluttavat huomattavasti vähemmän kuin he joilla on rahaa enemmän.
Köyhät säästävät maapallon resurseeja kuluttamalla vähemmän. Maapallomme on yhteinen. Tuota eroa olisi syytä tasoittaa nykyistä enemmän. Sillä luksus on luksusta, mutta terveellisen ja täyttävän ravinnon eli ruoan tarve on oikea tarve, vaatteiden tarve, samoin terveydenhoidon tarve ja ihmisarvoisen asuinpaikan tarve. Kaikki ihmiset ansaitsevat lisäksi arvostuksen palkan suuruudesta ja sen tuomista näyttävistä eduista huolimatta.
Sekä Suomessa että muualla, mutta tällä hetkellä tämä ei täysin toteudu missään.

Palkastasi pidätetään vero ja se ei tarkoita, että sinä maksaisit muille. Sinä et maksa, sinulle maksetaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Oma överiäs isäni on maksanut niin paljon veroja että katson että hän on maksanut minunkin elämäni. Että ole sinä hiljaa.

Niin minunkin. Ja myös äitini. Ja kaiken lisäksi hän on tehnyt yleishyödyllistä työtä yhteiskunnalle.

Ymmärrän kuitenkin sen, että veroilla saa niin paljon kaikkea mitä ei moni taida muistaa.

Sairaanhoito kaikille esim. melko edullista ja lääkkeet kaikille. Synnytykset..keisarinleikkaukset..vastasyntyneiden tehohoidot..Ambulanssit,sairaalapäivät..Paljonko maksaisi muuten?

Talvella teiden auraus, paitsi tänä vuonna etelässä....

Koulu kaikille, opettajien koulutus, kaikki ammatillinen koulutus, päiväkoti...Turvakodit,sijaiskodit. Psykiatrit.

Opintotuki ja asumistuki, työttömyyspäiväraha.

Kunnallistekniikka..Valvonta..puhdas vesi,sähkölinjat..Paljon on yhtiöitetty myös.

Armeija. Hävittäjät..

Kriisivarautuminen.

Noi on kikkareita verrattuna siihen jäätiin joka tulonsiirroista ähkäistään.

Vierailija
22/28 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksesta ei saa palkkaa. Tyhmäksi syntynyt kommunisti voi mennä peruskoulun jälkeen työhön ja tienata pitempään kuin opiskeleva ihminen. Siksi juuri duunareita pitää verottaa, eivät opiskele eivätkä siis tuota mitään uutta yhteiskunnan hyödyksi. Korkeakoulutetun pitäisi maksaa pienempää veroa koska hän todella hyödyttää yhteiskuntaa viitsimällä oppia.

Näiden koulutuksenvastustajien olisi hyvä miettiä vaikka oikeuteen joutumista, haluaisivatko että juttunsa ratkaisisi amisten katuoikeis. Tai lääkärit, kaikki uutta luovat insinöörit, opettajat-joku kommariamiska opettamassa lapsia.

Lisäksi terveille aikuisille jotka eivät ota vastaan mitä tahansa osoitettua työtä, minimipäiväraha-selityksestä riippumatta aina kun kieltäisi työstä puolittuisi sosiaalietuus.

Tuolla tavoin hyvinvointivaltio säilyisi 20 vuotta. Nyt ehkä 7-10 vuotta. ETUUKSIA TULLAAN LEIKKAAMAAN, tämä tiedoksi tietämättömille koulutuksenvihaajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se on. Se on säälittävää vähä-älyisyyttä kun etuoikeutettu narisee lisää.

Tämäkin etuoikeutettu on orjatyössä ensimmäiset 7 kuukautta vuodessa. Vasta sen jälkeen alkaa tulla omaan taskuun rahaa, vaikka ihan itse työni olen myynyt. Kukaan ei tee sitä puolestani. 

Joka kerta kun myyn työtäni, myyn myös 24% veroja. Minä ihan itse joudun ne verot myymään asiakkaalle. Jos loppuhinta on liian kova, en saa mitään. 

Tämän jälkeen saan vielä maksaa lisää veroja ja vielä enemmän kuin joku toinen, koska saan rangaistuksen jokaisesta eurosta, joka minun täytyy tienata ENEMMÄN kuin muut, koska minun TÄYTYY elättää perheeni. 

Varkaita olette.

Et siis ymmärtänyt .

Joo pitkä stoori, jonka pointti oli, että meikäläinen on etuoikeutettu, kun joudun oman työni hedelmistä elättämään minulle täysin tuntemattomia lorvailijoita, joilla oli ja on edelleen kaikki samat mahdollisuudet kuin minullakin. 

Ja sitäkään en tajunnu, että todennäköisesti en ole maksanut edes omia kulujani, vaikka olenkin, mutta en vaan voi olla, koska todennäköisesti. Nauraisin, jos en olisi häviäjä tässä riistoleikissä. No nauran minä oikeasti, mutta vain koska olen jo niin kyynistynyt. 

Minusta vaikuttaa siltä, ettet näe omia varpaita pidemmälle.

Mietipä koko maailman laajuista järjestelmää ja osaasi siinä.

Ap on ihan saman osan saanut ja silti on käsi mun taskussa.!

Minä en ole kenenkään taskulla, vaikka pari käykää on vielä minunkin yläpuolella.

Se, joka tulonsiirtoja vaativien kannattaa olla nationalisteja, muuten tipahtavat aika korkeelta. Että miettikääpä tosiaan.

Olet tajuamattasi itsekin käsi toisen taskussa.

Sitä kun miettisitte. Vaatii hetken aikaa ajatella.

Vierailija
24/28 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksesta ei saa palkkaa. Tyhmäksi syntynyt kommunisti voi mennä peruskoulun jälkeen työhön ja tienata pitempään kuin opiskeleva ihminen. Siksi juuri duunareita pitää verottaa, eivät opiskele eivätkä siis tuota mitään uutta yhteiskunnan hyödyksi. Korkeakoulutetun pitäisi maksaa pienempää veroa koska hän todella hyödyttää yhteiskuntaa viitsimällä oppia.

Näiden koulutuksenvastustajien olisi hyvä miettiä vaikka oikeuteen joutumista, haluaisivatko että juttunsa ratkaisisi amisten katuoikeis. Tai lääkärit, kaikki uutta luovat insinöörit, opettajat-joku kommariamiska opettamassa lapsia.

Lisäksi terveille aikuisille jotka eivät ota vastaan mitä tahansa osoitettua työtä, minimipäiväraha-selityksestä riippumatta aina kun kieltäisi työstä puolittuisi sosiaalietuus.

Tuolla tavoin hyvinvointivaltio säilyisi 20 vuotta. Nyt ehkä 7-10 vuotta. ETUUKSIA TULLAAN LEIKKAAMAAN, tämä tiedoksi tietämättömille koulutuksenvihaajille.

Kouluttautuminen on hyvä asia, mutta ei automaattisesti tarkoita, että enemmän opiskeluvuosia tai haastavampia kirjoja lukenut tekisi yhteiskunnalle tai kenellekään hyödyllisempää työtä kuin vähän kouluttautunut.

Palkka ei myöskään ole suhteessa yyön hyödyllisyyteen.

Isomman palkan mahdollistama suurempi kuluttaminen puolestaan puolestaan syö kaikkien meidän yhteisiä resursseja. Sitä mahdollisuutta harva jättää käyttämättä.

Vierailija
25/28 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman köyhiä ei olisi rikkaita.

Kuinka moni rikas jaksaisi tai osaisi itse tehdä sen kaiken mitä on saanut itselleen?

Yksin ihminen ei pysty sitä kaikkea tuottamaan. Se siis saadaan toisilta. Nuo toiset tekevät työtä sen eteen. Miten sinulla voi olla varaa maksaa se kaikki omalla työlläsi?

Etkö riistä toisilta itse missään välissä?

Matematiikalla saat laskettua yhtälön mahdottomaksi.

Vierailija
26/28 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se on. Se on säälittävää vähä-älyisyyttä kun etuoikeutettu narisee lisää.

Tämäkin etuoikeutettu on orjatyössä ensimmäiset 7 kuukautta vuodessa. Vasta sen jälkeen alkaa tulla omaan taskuun rahaa, vaikka ihan itse työni olen myynyt. Kukaan ei tee sitä puolestani. 

Joka kerta kun myyn työtäni, myyn myös 24% veroja. Minä ihan itse joudun ne verot myymään asiakkaalle. Jos loppuhinta on liian kova, en saa mitään. 

Tämän jälkeen saan vielä maksaa lisää veroja ja vielä enemmän kuin joku toinen, koska saan rangaistuksen jokaisesta eurosta, joka minun täytyy tienata ENEMMÄN kuin muut, koska minun TÄYTYY elättää perheeni. 

Varkaita olette.

Et siis ymmärtänyt .

Joo pitkä stoori, jonka pointti oli, että meikäläinen on etuoikeutettu, kun joudun oman työni hedelmistä elättämään minulle täysin tuntemattomia lorvailijoita, joilla oli ja on edelleen kaikki samat mahdollisuudet kuin minullakin. 

Ja sitäkään en tajunnu, että todennäköisesti en ole maksanut edes omia kulujani, vaikka olenkin, mutta en vaan voi olla, koska todennäköisesti. Nauraisin, jos en olisi häviäjä tässä riistoleikissä. No nauran minä oikeasti, mutta vain koska olen jo niin kyynistynyt. 

Minä en ole kenenkään taskulla, vaikka pari käykää on vielä minunkin yläpuolella.

Se, joka tulonsiirtoja vaativien kannattaa olla nationalisteja, muuten tipahtavat aika korkeelta. Että miettikääpä tosiaan.

En ole.

Vierailija
27/28 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman köyhiä ei olisi rikkaita.

Kuinka moni rikas jaksaisi tai osaisi itse tehdä sen kaiken mitä on saanut itselleen?

Yksin ihminen ei pysty sitä kaikkea tuottamaan. Se siis saadaan toisilta. Nuo toiset tekevät työtä sen eteen. Miten sinulla voi olla varaa maksaa se kaikki omalla työlläsi?

Etkö riistä toisilta itse missään välissä?

Matematiikalla saat laskettua yhtälön mahdottomaksi.

Matematiikkaa hävettää, että lausuit sen nimen ääneen. Yrittää selitellä tuolla, että ei oikeesti tunne sua.

Kerroin vaan ystävänpalveluksena.

Vierailija
28/28 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varkaita olette.

Et siis ymmärtänyt .

Toiset meistä tietää missä omat kädet on. Ei tarvi koko ajan olla ihmettelemässä.