Join ja olen raskaana!
Join viime viikolla kunnon kännit. Nyt tein raskaustestin ja olen viikolla 9 raskaana! On muutenkin epäsäännölliset menkat ja tää tuli aivan puskista. Nyt on kauhea olo onko sikiö vahingoittunut ja onko enää mahdollisuuksia syntyä terveenä? Onko keskeytys ainoa ratkaisu. Enkä kaipaa haukkuja kauhea olo :(
Kommentit (8)
Tuskin 90-vuotias nainen enää raskaaksi tulee. ;)
Palstalaiset auttavat mielellään, kun et itse pärjää vesipäisen FAS-lapsen kanssa...!
Jotkut ryyppää koko raskausajan ja synnyttää silti terveen lapsen. Todellakaan mitään ei ole 100% varmuudella menetetty.
Kysy neuvolasta, saat varmasti asiantuntevampaa apua kuin täältä.
Kaikki hyvin, mutta en ehkä neuvolassa juttelisi jos siis jatkossa et aio vetää kännejä, tai joudut suoraan ongelmatapaus-kategoriaan ja koko raskaudenaikaiseen tarkkailuun ja kenties synnytyksen jälkee vauvakin joutuu seuloihin. Jatkossa nyt päihteetön meno ja kaikki on ok!
Mun kämppäkaveri ryyppäsi joka helvetin viikko ja toi vieraita miehiä kämppään pantavaksi. Parin kuukauden kuluttua se oli tullut raskaaksi (ylläri!) ja jäi pois koulusta. Ihan terve poika sille näytti syntyneen.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ryyppää koko raskausajan ja synnyttää silti terveen lapsen. Todellakaan mitään ei ole 100% varmuudella menetetty.
Kysy neuvolasta, saat varmasti asiantuntevampaa apua kuin täältä.
No ikävä kyllä ei saa.
Mutta ap: jos haluat pitää lapsen niin ei ole mitään hätää, ihan oikeasti. Voit olla 100% varmasti ihan huoleti. Neuvon myös olemaan kertomatta asiasta neuvolassa jos pidät lapsen ja syy katso ensimmäinen lauseeni.
Keskeytys ainoa ratkaisu mihin?
Jos et lasta halua niin toki keskeytys, jos haluat niin vauhdilla neuvolaan, lähettävät sitten ultraan jossa selviää enemmän, voit sitten sen perusteella asiaa pohtia uudelleen.
Et ole ensimmäinen etkä varmasti viimeinen jolle vastaava käynyt, useimmat heistä saavat ihan terveen lapsen kunhan se korkki menee heti plussasta kiinni.