Tanaan kaksi mummoa " paivittelivat" , kun kavelin 2-vuotiaan kanssa ohi " voi voi kun on nuori aiti" ja puistelivat paataan!!
Kommentit (13)
ihmettelee ja kauhistelee: " Noin nuori ja jo kaksi lasta. Voi, lapsiparkoja, osaakohan tuo äiti edes hoitaa niitä. Varmaan on yksinhuoltajakin" Ja todellakin olen jo 29-vuotias ja ihan naimisissa olen. Ilmeisesti olen ikuinen baby-face...ei se sinänsä mua haittaa, mutta harmittaa tuollainen arvostelu.
Mulle eräs mummo kävi lässyttämään että " voi tentään kun olet taanut tormuksen...." en ollukaan kun 24 kihlautuessani... piti mua aivan kakarana. Nyt sentään 30v löytyy jotain rajaa jo ikäni arvioinnissa.
Otan sen kuitenkin hymyssä suin. Mummojen voi olla vaikea hahmottaa, minkä ikäisiä me 15-45 -vuotiaat olemme ;-)
Jotkut on tosi hyvin säilyneitä, toiset vaan ei... varmaan 8-kymppistä ärsyttää jos pidetään ihan eilen mummoksi tulleena!
On lähes jokapäiväistä suhtautumista, että mua pidetään ' nuorena äitinä' ja jonain teininä. Olen hoikka ja ilmeisesti nuoren näköinen ja pukeudun nuorekkaasti (mutta en käytä mitään napapaitoja ja varsinaisia teinikuteita), siitä kai se johtuu. Usein kyllä huomaan että suhtautuminen muuttuu kun avaan suuni, mutta silti ärsyttävää. Vaikka kivahan se loppujen lopuksi on jos nuorelta näyttää.
jotain tuollaista. Tai sitten minulla on vaan kuulossa vikaa.
ikää " jo" 32v,
ja luullaan ikäni olevan lähempänä 2-kymmentä kun 3-kymmentä...
mutta eipä ole mummot koskaan päivitelleet!!!
Kerrankin eräs ikäiseni nainen kysyi, miten olen kerennyt saada jo kolme lasta. Hän luuli minua noin 18-vuotiaaksi :) Alkossa ja baareissa kysytään papereita. En pukeudu teinisti tai mitään, mut kai näytän vaan niin pennulta.
Multa kysyi kaupungilla kerran sellainen kahdeksankymppinen, että " onko tää sun lapsesi?" Ihmetteli päälle, että kuinkas nuorena sitä on lapsi tehtykään... Heh. Ikää 29 ja ihan ikäiseni oloinen!
Hauskaltahan se kuulosti, kun muuten tuntuu ikälopulta ja papereitakaan ei ole kysytty enää vuosiin mihinkään.
" että voi että, kun tehän oottekin niin vanhan näkösiä, että eikö teillä pitäisi olla jo saattajat mukana ulkosalla?"
Silloin muo joskus ärsytti vanhempien ihmisten suhtautuminen. Toisen lapsen olen saanut kolmikymppisenä, ja nyt mä olen pelkästään imarreltu kun saan kuulla olevani nuoren näköinen. Näin se oma maailma muuttuu.
Nykyään kun kukaan ei halua olla aikuinen tai ainakaan näyttää siltä, kolmikymppiset pukeutuvat kuin teinit niin ihmekös se että mummot erehtyvät luulemaan nuoren näköistä nuoreksi.
mäkin haluaisin et huudettais mieluummin että onpas vanha äiti!