Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ystävästäsi/sukulaisestasi tullut täysi k****** lapsen saatuaan?

Vierailija
28.07.2008 |

Oma veli muuttui täysin. Lapsillamme on puoli vuotta ikäeroa. Hän on myöskin lapseni kummisetä. Ennen oman lapsen syntymää kummipoikakin kiinnosti. Nyt kun on oma lapsi, niin ei kummipojasta piittaa pätkääkään. Aina vain kiinnostaa se oma penska. Ja kaikissa asioissa hänen lapsensa on se tarvitsevampi ja tärkeempi osapuoli.

Eniten mua ärsyttää se kun veljeni on mulle monta sataa euroa velkaa, ja en vaan saa niitä siltä. Aina sanoo ettei ole rahaa. Jatkuvasti ollaan kyllä ostamassa uusia leluja ja vaatteita, vaikka niitä on yllin kyllin.

Veljestä tuli täysi kusipää saatuaan muksun. Yleensä käy toisinpäin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko itse omaa lastasi vähemmän kuin kummilapsiasi?

Vierailija
2/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin mustasukkainen ja omistushaluinen?

Oma veli muuttui täysin. Lapsillamme on puoli vuotta ikäeroa. Hän on myöskin lapseni kummisetä. Ennen oman lapsen syntymää kummipoikakin kiinnosti. Nyt kun on oma lapsi, niin ei kummipojasta piittaa pätkääkään. Aina vain kiinnostaa se oma penska. Ja kaikissa asioissa hänen lapsensa on se tarvitsevampi ja tärkeempi osapuoli.

Eniten mua ärsyttää se kun veljeni on mulle monta sataa euroa velkaa, ja en vaan saa niitä siltä. Aina sanoo ettei ole rahaa. Jatkuvasti ollaan kyllä ostamassa uusia leluja ja vaatteita, vaikka niitä on yllin kyllin.

Veljestä tuli täysi kusipää saatuaan muksun. Yleensä käy toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä ihanaa av-logiikkaa... Että jos ihminen kykenee tykkäämään ja huomioimaan muitakin kuin vain sen oman lapsen, niin silloin sitä omaa ei rakasta?

Vierailija
4/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse nyt oli vaan siitä, että mun lapsi ei velipojan mielestä tarvitse ikinä mitään. Ihan niinkuin lapseni olisi jotenkin huonompi.

Viimeksi kun olivat kylässä, vein veljen vaimon lapsen huvipuistoon kun olin luvannut. Velipoika lupasi vahtia mun lasta sillä aikaa.

Kun tulin kotiin, niin pyynnöstäni huolimatta mun muksu ei ollut saanut ruokaa, eikä mitään juomista tälläsellä helteellä. heidän muksu oli kyllä ruokittu.

Oli kuulemma itkenyt, niin nälkäänsä. Lapseni veti hirveen satsin ruokaa kun tulin kotiin.

ap

Vierailija
5/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Kun tulin kotiin, niin pyynnöstäni huolimatta mun muksu ei ollut saanut ruokaa, eikä mitään juomista tälläsellä helteellä. heidän muksu oli kyllä ruokittu.

No toi nyt on jo sairasta tai vaarallisen ajattelematonta. Pitäisi aikuisella, ja varsinkin jolla on omia lapsiakin, olla kykyä ja halua huolehtia valvonnassaan olevien lasten perustarpeista - ruoka, juoma, uni, vessahädät jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä