Millä muistaa miestä arjessa
Haluaisin muistaa miestä jotenkin erikoisemmin arjessa kuin hellyydellä sun muulla. Mies usein tuo mulle kukkia ja sen sellaista. Mitä vastaavaa miehelle voisin tuoda?
Kommentit (11)
Tässä mun käyttämiä, kun haluan hemmotella miestä, mutta tietysti riippuu miehestä itsestään, mikä kellekin toimii:
- kokkaan jotain suosikkiruokaa
- hieron hartioita samalla kun mies katsoo telkkaa
- järjestän meille kotileffaillan: poppareita & irtokarkkia & joku komedia, mikä iskee molempien makuun
- muistutan miehelle hänen vanhempiensa syntymäpäivät, että mies saa kerätä pisteet, kun muistaa onnitella
Minä leivon puolisolleni ja teen aika ajoin hänen herkkuruokiaan (molemmat siis ovat sellaisia, joita en itse syö). Työ- ja lomamatkoilta yritän löytää erilaisia "härpäkkeitä" tuliaisiksi, koska hän on innostunut kaikenlaisista vempeleistä. Järjestän meille aika usein lippuja konsertteihin ja keikoille, koska hän on myös innokas musiikkiharrastaja.
Lempiruoka odottamassa, kun tulee kotiin.
Valmista mieleinen aamiainen.
Joku pieni lahja (vaikka joku ihan arjessa tarvittava juttu; uudet hanskat tms.)
Järjestä joku kiva yhteinen retki tai vastaava (itse tiedät, mistä hän pitää)
Laita kiva viesti kesken päivän.
Kehu häntä muiden kuullen.
Kerro että ihailet häntä.
Joku pieni viesti toimii, ihan vain muistutus, että ajattelee toista.
Lukihäriö iski ja luin otsikon, miten mustaa miestä arjessa? :-)
Luin vastauksia, hämmästyin ja piti palata uudelleen alkuun.
Lainaus:
Haluaisin mu(i)staa miestä jotenkin erikoisemmin arjessa kuin hellyydellä sun muulla.
No mistä mies tykkää, sen mukaan.