Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni on arat nännit

Vierailija
08.03.2020 |

Ei tiedä mitään syytä tuohon. Ovat kuulemma aina olleet arat. Luulin että nämä olisivat olleet vain naisten vaivoja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Miten niin vain naisten vaivoja?

Vierailija
2/4 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan normaalilta. Itse kyllä tutkisin asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä nännit ovat hyvin erogeenista aluetta, joskus liiankin arat. Toisilla taas niitä saa käännellä ja väännellä miten vain, eikä tunnu mitään. Onhan naistenkin nännit erilaisia. Mulla oli ennen hyvin tunnottomat nännit. Nykyään ne ovat erogeeniset ja pms-aikaan arat.

Vierailija
4/4 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas! Kun käsittelet niitä hellävaroen seksin aikana, kielellä huulin, sormenpäiden välissä varovasti pyöritellen. Niin saatat huomata pieniä, eikä välttämättä aina niin pieniäkään, muutoksia miehesi käytöksessä. Mutta aloita huomaamatta kuin vahingossa hipaisten. Monet miehet nimittäin pelkäävät olevansa homoja, jos heitä kiihottaa  jokin muu kuin sukuelinten muokkaminen. Itselläni on nännit olleet aina hyvin kosketusherkät, onneksi nykyinen vaimoni oivalsi asian heti seurustelumme alussa. Hän tykkää kovasti niiden imeskelystä. Olen huomannut hänen jopa kiihottuvan siitä kun saa rauhassa askarrella huulin ja kielellä nännieni kimpussa. Viime aikoina olen joskus käyttänyt etukäteen nännipumppuja, vähän turvonneista nänneistäni, saamme molemmat mukavasti lisänautintoa seksihetkiin. Toki hän saa myös vastavuoroisesti  samaa kivaa.  Hyväilyä ynnä suuseksiä muuallekin. Mutta kyllä tosiaan miehen nännit kannattaa ehdottomasti huomioda jos mies oppii nauttimaan niiden koskettelusta. Ja oppiihan hän jos ne ovat jo valmiiksi herkät kosketukselle. Kokeile ihmeessä, saatat yllättyä iloisesti.

Extraterrestrial