Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaatekaapissasi vaatteita, jotka odottavat laihtumistasi?

Vierailija
08.03.2020 |

Kuinka kauan 8vat jo odottaneet ja montako kokoa ovat liian pieniä? Onko niitä paljon?

Itselläni on yksi ihana mekko, joka on kaksi numeroa liian pieni ja ehkä 5 yläosaa, jotka ovat numeron liian pieniä, numeron liian pieniä housuja ehkä myös viidet.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ovat odottaneet mahtumista noin 3 vuotta.

Ap

Vierailija
2/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että on..

Kahdet housut ja pari kolme paitaa.

Kaikki on ennen mahtuneet, ehkä kaksi kokoa liian pieniä tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran, joo. Ja isoja myös. Olen pahanlaatuinen jojoilija, painoni on viimeiset 20 vuotta vaihdellut +- 30 kg. Ei kannata joka kerta uusia koko vaatevarastoa.

Vierailija
4/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kolme vuotta laihtumista odottaneita housuja. Ne olivat syksyllä vielä kaksi numeroa liian pienet, nyt menevät päälle, mutta yhden numeron päästä ovat paremmat. Kesään mennessä ne mahtuvat taas.

Vierailija
5/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavat määrät. Lihoin syöpähoitojen aikana 10 kg ja niistä jäi n 7 kg. Yritän laihduttaa 58 kilosta 52 kiloon.

Vierailija
6/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sen sijaan mietin mitä tekisin yhdelle ruutukuosiselle takilleni, joka on hieman liian iso. Onnistuikohan sen joku osaava räätäli tai ompelija kaventamaan ilman, että ruutukuosi kärsisi pahasti.  - Onko kellään kokemusta? - ihastuin aikanaan sen kuosiin ja uskottelin, etä ihan hyvin se käy kun laian sen alle neuleen, tai muun paksumman paidan, mutta ei tämäkään keino ole oikein onnistunut. (tulee helposi kuuma ja jalkani näyttä ihan tikuilta, kun yläosa niin leveä). 

Vierailija
7/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli säilössä pitkään useampi asuste, mut sitten heräsin miettii ettei ne enää oo tätä aikaa (1990-2000 luvun alusta) ja ennen raskauksia olleet käytössä joten tuskin niihin enää mahtuisin vaikka tarpeeksi laihtuisin, joten lahjoitin ne pois.

Nyt on jokunen liian iso vaate varalla (Ei onneksi äitiysvaatteita), mut vain siitä syystä että sopivan kokoisia vaatteita on tosi vähän vaatekaapissa ja haluan käyttää hankkimani vaatteet loppuun jos eivät ole priima kunnossa lahjoitettaviksi. Uusien vaatteiden ostaminen on stressaavaa ja vaikeaa.

Vierailija
8/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Painoin 4v sitte 20kg vähempi. En malta laittaa vanhoja vaatteita pois. Ehkä saatan vielä laihtua.

Vierailija
9/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole...enää. Viime kesänä luovutin. Ikinä en pääse tästä 10kg:n ylipainosta, joten pistin kierrätykseen. Kiertoon meni mekko, 4-5 hametta ja parit housut.

Vierailija
10/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin viimekesän ka viime syksyn aikana. Odottavat että laihdun takaisin vuoden takaisiin mittoihin.

Vierailija
11/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhet farkut, pari kokoa liian pienet tällä hetkellä. 6kk sitten eivät menneet edes reisien ohi, nyt meni kunnolla päälle mutteivät mahtuneet kiinni aivan vielä. Ehkä 2kk kuluttua saan ne käyttöön.

Toki on muitakin vaatteita joissa olisin itsevarmempi laihempana mutta ne menee päälle nytkin

62kg/163cm

Vierailija
12/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä, pari paitaa menee periaatteessa päälle, mutta näyttävät paremmilta vähän vähemmillä kiloilla. Ja yhdet housut on odotelleet jo pari vuotta ainakin muutaman kilon pudotusta.

Imetän vielä ja paino on vaihdellut raskausajankin takia paljon, mutta olin kyllä jo ennen raskautta vähän liian iso noihin. Ehkäpä raskauskilojen pudotessa tippuisi ne pari ylimääräistäkin...

Vierailija
13/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mietin, että pitäiskö suosiolla luovuttaa ja pitää vaatekaapissa vain sopivat vaatteet, joista myös tykkää. Ei kaikenmaailman "apua, mikä tämäkin on" -ostoksia.

Vierailija
14/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti. Jostakin syystä aloi jemmata viimeisiä ennen lasten saamista ostamiani farkkuja, ja ne on jääneet ikäänkuin indeksifarkuiksi. Kun ostin ne kesällä 2002, ne olivat päällä napakat - ei kireät kuitenkaan. Viimeksi mahduin niihin pian nuoremman lapsen syntymän jälkeen (16 vuotta sitten), jolloin farkut olivat suorastaan löysät. Olin noin 5-6 kg hoikemmassa kunnossa silloin kuin nyt.  En ole hetkeen niitä kokeillut. Muistaakseni viimeksi kun testasin, juuttuivat yläreisien kohdalle. Saatoin olla silloin muutaman kilon pulskempi kuin tällä hetkellä.

Vierailija
15/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, pari vaatekokoa pitäisi laihtua että mahtuisivat. Ja aionkin mahtua. Mieletön määrä takkeja, urheiluvaatteita, mekkoja, juhla-asuja. Olin kauan sen kokoinen ja kertyi ihana vaatevarasto joka lähtöön. Olen laihtunut jo 7 kiloa että ei se mahdotonta ole.

Vierailija
16/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Vaatekaapissani on vaatteita jotka odottavat lihomistani. Hankin ne aikoinaan sillä ajattelin että kun syö enemmän niin lihoo tämäkin heinäseiväs normaalipainoiseksi, mutta ei niin ei.

Vierailija
17/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi farkkumekko löytyy, on tällä hetkellä numeron liian pieni. Tilasin alun perin halvalla netistä enkä jaksanut palauttaa. On se muutaman vuoden odotellut kaapissa...

Vierailija
18/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla paino vaihtelee jossain välillä 55-63 kg enkä siis koskaan tee mitään muuttaakseni sitä, se vaan tykkää seilata tuota väliä. Vaatteita on tästä syystä kahta kokoa, riippuen minkä kokoisena ostettu.

Tällä hetkellä olen lähellä ylärajaa, mutta kohta kun kevät tulee alkaa massa varmaan taas vähetä. Kesällä viimeksi meni ne pienemmät nätisti päälle, eiköhän näin taas tule käymään kun sisällä laiskottelu vähenee ilmojen lämmetessä. Syksyllä alkaa massakausi :/.

Vierailija
19/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kokonainen kaapillinen odottamassa hoikempaa minää. Tavoite on päästä tämän vuoden kuluessa vihdoinkin takas normaalipainoon. Niin on ne ootelleet jo useamman vuoden, kaikki kun ei ole omasta päätöksestä kiinni :( 

Vierailija
20/24 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta siellä on kyllä vaatteita, joka odottavat olevansa retroaallon myötä kuuminta hottia seuraavan kerran ehkä 2050-luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä