Olen matkustusaiheisessa FB-ryhmässä ja korona ei tunnu monelle olevan huolenaihe
Pikemmin moni on innoissaan kun nyt matkojen hinnat ovat laskussa.
Kommentit (8)
Huomaahan sen tällä palstallakin. Paljon matkustelevat toimivat ihan normaalisti. Ne jotka matkustelevat harvoin peruvat matkojaan. Myös syrjäytyneet ja pääasiassa kotona kykkijät ovat niitä, jotka julistavat olevansa omaehtoisessa karanteenissa.
Ei normaalit ihmiset huolestu jostain nuhasta.
Terveet ihmiset käyvät joka päivä töissä. Ei ole aikaa aamusta iltaan huolehtia jostain koronoista, kun pitäisi saada rahaa elämiseenkin.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Huomaahan sen tällä palstallakin. Paljon matkustelevat toimivat ihan normaalisti. Ne jotka matkustelevat harvoin peruvat matkojaan. Myös syrjäytyneet ja pääasiassa kotona kykkijät ovat niitä, jotka julistavat olevansa omaehtoisessa karanteenissa.
Matkustelevilla ihmisillä taitaa yleensä olla sitä perusrohkeutta hieman enemmän. Toki hygieniasta kannattaa hyvin huolehtia näinä aikoina (kuten aina muulloinkin), mutta en kyllä itse ainakaan aio linnottautua neljän seinän sisälle.
Matkustan normaalisti, kun ei ole mitään matkustuskieltoa paikallaan.
En ole missään törmännyt näin suureen paniikkiin kuin vauvapalstalla.
Mulla on Aasiassa asuvia ystäviä, siellä elämä ja business as usual. Varovaisia ollaan, mutta ei joukkopaniikkia.
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä itse, ap?
Pari matkaa varattuna keväälle ja seuraan tilannetta. Jos tulisi Wuhanin tai Pohjois-Italian kaltainen tilanne peruisin matkan, mutta muuten aion lähteä.
Saa hienoja kuvia, kun nähtävyydet ovat autioita ihmisistä.