Miksi miehet haluavat sänkyyn viimeistään kolmansilla treffeillä?
Minulle tuo tuntuu kamalan aikaiselta, toinenhan on vielä lähes ventovieras! Ei kolmien treffien aikana ehdi toiseen tutustua ja rakastua täysin. Vai näille miehille seksi sitten pelkkää fyysistä nautintoa?
Minulle seksissä on tärkeää rakkaus ja sen osoittaminen toista kohtaan. Exän kanssa meillä oli täydellistä hellää vaniljaseksiä ja samalla kuiskittiin toisillemme, miten paljon rakastamme toisiamme. En syty tunteettomasta seksistä.
Kommentit (29)
Yhdelle naiselle totesin kun vänkäsi, että miks seksiä pitää olla niin usein, että jos ei sitä olisi niin miehen kanssa seurustelu olisi muuten helpompaa. No se suhde lähti siitä mukavasti alamäkeen.
Jos ei nainen tykkää orgasmeista niin johan on kumma, no ei sitten.
Vierailija kirjoitti:
Niin se menee valitettavasti. Me pihtaajat ollaan sitten sinkkuna kauan kunnes kohtaamme miehen, joka arvostaa naisessa muutakin kuin sitä jalkoväliä.
Oma löytyi lopulta onneksi lähes 9 vuoden sinkkuuden jälkeen
Näinhän se menee. Sulla on käynyt tuuri, noita miehiä ei ihan liikaa ole.
Kannattaa kertoa miehille heti mikä on homman nimi, mahdollisesti jo ennen treffejä. Näin eivät pääse ainakaan luulemaan että saisivat ja vältyt mahdollisilta valituksilta/haukuilta ja ajantuhlaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kertoa miehille heti mikä on homman nimi, mahdollisesti jo ennen treffejä. Näin eivät pääse ainakaan luulemaan että saisivat ja vältyt mahdollisilta valituksilta/haukuilta ja ajantuhlaukselta.
Helpommalla pääsee kun vaan unohtaa treffailun suosiolla. Todennäköisempää saada lottovoitto kuin löytää mies jota tuon tiedon jälkeen kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee kun vaan unohtaa treffailun suosiolla. Todennäköisempää saada lottovoitto kuin löytää mies jota tuon tiedon jälkeen kiinnostaa.
Jaa kyllä olen itse löytänyt aika helpolla :)
"exän kanssa täydellistä vaniljaseksiä"... Senkö takia jätit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa kyllä olen itse löytänyt aika helpolla :)
Ai, kiva kuulla ettei välttämättä olekaan aivan mahdotonta.
Ai ettå jos naisella on pieni penis niin ei jatkoon?