Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluavat sänkyyn viimeistään kolmansilla treffeillä?

Vierailija
08.03.2020 |

Minulle tuo tuntuu kamalan aikaiselta, toinenhan on vielä lähes ventovieras! Ei kolmien treffien aikana ehdi toiseen tutustua ja rakastua täysin. Vai näille miehille seksi sitten pelkkää fyysistä nautintoa?

Minulle seksissä on tärkeää rakkaus ja sen osoittaminen toista kohtaan. Exän kanssa meillä oli täydellistä hellää vaniljaseksiä ja samalla kuiskittiin toisillemme, miten paljon rakastamme toisiamme. En syty tunteettomasta seksistä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en itsekkään odota kauemmin. Jos mies on huono sängyssä tai pieni penis niin en halua tuhlata aikaani semmoiseen. Varmaan sama syy niillä miehillä. N26

Ai ettå jos naisella on pieni penis niin ei jatkoon?

Vierailija
22/29 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle naiselle totesin kun vänkäsi, että miks seksiä pitää olla niin usein, että jos ei sitä olisi niin miehen kanssa seurustelu olisi muuten helpompaa. No se suhde lähti siitä mukavasti alamäkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nainen tykkää orgasmeista niin johan on kumma, no ei sitten.

Vierailija
24/29 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se menee valitettavasti. Me pihtaajat ollaan sitten sinkkuna kauan kunnes kohtaamme miehen, joka arvostaa naisessa muutakin kuin sitä jalkoväliä.

Oma löytyi lopulta onneksi lähes 9 vuoden sinkkuuden jälkeen

Näinhän se menee. Sulla on käynyt tuuri, noita miehiä ei ihan liikaa ole.

Vierailija
25/29 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa miehille heti mikä on homman nimi, mahdollisesti jo ennen treffejä. Näin eivät pääse ainakaan luulemaan että saisivat ja vältyt mahdollisilta valituksilta/haukuilta ja ajantuhlaukselta.

Vierailija
26/29 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kertoa miehille heti mikä on homman nimi, mahdollisesti jo ennen treffejä. Näin eivät pääse ainakaan luulemaan että saisivat ja vältyt mahdollisilta valituksilta/haukuilta ja ajantuhlaukselta.

Helpommalla pääsee kun vaan unohtaa treffailun suosiolla. Todennäköisempää saada lottovoitto kuin löytää mies jota tuon tiedon jälkeen kiinnostaa.

Vierailija
27/29 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla pääsee kun vaan unohtaa treffailun suosiolla. Todennäköisempää saada lottovoitto kuin löytää mies jota tuon tiedon jälkeen kiinnostaa.

Jaa kyllä olen itse löytänyt aika helpolla :)

Vierailija
28/29 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"exän kanssa täydellistä vaniljaseksiä"... Senkö takia jätit?

Vierailija
29/29 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa kyllä olen itse löytänyt aika helpolla :)

Ai, kiva kuulla ettei välttämättä olekaan aivan mahdotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä