Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja tokihan minä haluan lihota lisää (lääkkeiden sivuvaikutukset)

Vierailija
08.03.2020 |

Vihdoin ja viimein olen saanut painoani laskemaan, (ja sitä painoa on todella paljon), ja sitten tulee jotain tällaista.

Eli lääkärin mielestä minun pitäisi alkaa syömään lääkettä, jonka sivuvaikutuksiin kuuluu niinkin mukavia asioita, kuin turvotus, lihottavuus (kiitos lääkkestä johtuvan tolkuttoman ruokahalun), ja muita mukavia pikkuseikkoja (olen lukenut joidenkin ihmisten lihoneen useita kymmeniä kiloja muutamassa kuukaudessa syötyään kyseistä lääkettä.

joo, että hyvin menee...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat lääkkeet ihan suoraan lihottavat mitenkään. Joidenkin lääkkeiden ikävä sivuvaikutus voi olla ruokahalun voimakas lisääntyminen ja sitä kautta johtaa lihomiseen.

Lyricasta usein sanotaan että lihottaa. No minä syön Lyricaa 4x150mg ja olen laihduttanut vaikka kuinka paljon viimeisen puolen vuoden aikana.

Vierailija
2/3 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Olanzapin käytössä ja painoa on tullut lisää 7 kg. Ei omalla kohdallani ole lisännyt ruokahalua, mutta näköjään on laiskistuttanut aineenvaihduntaa, kun painoa on tullut lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain huolen tiukasta ruokavaliosta, niin ei todennäköisesti liho. Jos kärsii esim. masennuksesta, voi tulla sellainen hälläväliä-asenne syömiseen ja sitten lihoo helposti.