Oon niin hukassa ja itsetuhoinen
Olen syönyt masennuslääkettä kuukauden ja siitä ei juuri ollut apua. Nyt viikon syönyt isompaa annosta ja olo on vielä pahempi. Tuntuu tosi sekavalta ja oudolta. Pelottaa...
Kommentit (9)
Tarvitset miehen läheisyyttää, rakkautta ja siitintä. <3
Vierailija kirjoitti:
Olo on ihan epätodellinen, aivan kuin olisi jossain muualla. Keskittymään en pysty mihinkään ja kaikki kamalat ajatukset vaan pyörii.
Kerro niistä kamalista ajatuksista
Alussa lääke voi toimia päinvastaisesti ja lisätä ahdistusta mutta jos ei mene ohi niin tuo lääke ei sovellu sinulle se pitää vaihtaa toiseen.
Kaikki on mulla hyvin mutta olo on vaan ihan kamala. En osaa oikein selittää. Nukahdan imovanella mutta yöllä herään ja oon Ihan paniikissa. Pelottaa että jään tällaiseksi.
Lopeta lääkkeiden käyttö. Otat itseäsi niskasta kiinni, laihdutat, lenkkeilet voimsitelet ja vahvistat lihaskuntoasi. Syöt terveellisesti ja nukut tarpeeksi. Ja runkkaat itsellesi mahtavia orkkuja. Hommaa itsellesi hyvä mies.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tsopikloni
Tsopikloni on syklopyrrolonien ja nonbentsodiatsepiinien ryhmään kuuluva unilääke, joka on tarkoitettu tilapäisen tai lyhytaikaisen unettomuuden hoitoon. Sen vaikutus keskushermostossa välittyy bentsodiatsepiinireseptoreiden kautta. Suomessa sitä myydään muun muassa tuotenimillä Imovane ja Zopinox. Myyntilupa Imovanelle myönnettiin Suomessa 22. heinäkuuta 1987.
Rauhoittavien lääkkeiden tavoin sitä ei tule käyttää alkoholin kanssa. Sillä on myös huumaava vaikutus, eikä sen vaikutuksen alaisena tai heti heräämisen jälkeen suositella tehtävän mitään tarkkuutta vaativaa, kuten moottoriajoneuvon kuljettamista.
Onko muilla kokemusta sertralinista ???
Olo on ihan epätodellinen, aivan kuin olisi jossain muualla. Keskittymään en pysty mihinkään ja kaikki kamalat ajatukset vaan pyörii.