Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä vanhempi 50+ vela, harmittaako, kaduttaako?

Vierailija
08.03.2020 |

Olen 54 ja just lähti tyttären lapset 4 ja 2 vuotiaat kotiinsa viikonloppuvisiitin jälkeenja oli meillä kivaa, leivottiin, ulkoiltiin ja luin heille kirjaa, nyt taas ihana olla omassa rauhassa ja odottaa seuraavaa visiittiä parin viikon päästä :) soitellaan kyllä tässä välissä toki. Olisi kamalaa jos en saisi koskaan kokea mummoutta, olla vaan möllöttää, eikö teitä velat joiden juna meni jo koskaan kaduta valintanne? Itse tein lapset nuorena ja nyt olen suht nuori ja varsinkin nuorekas mummo, elämä on ihanaa :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, elämä on ihanaa, on koko ajan ollut.

Vierailija
2/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Edelleenkään. Mutta nauti sinä siitä ja minä tästä, ja ollaan molemmat onnellisia. Mukavat sunnuntain jatkot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Olen hoitanut siskon lapsia aikanaan sen verran, että tiedän lasten hoitamisen olevan tylsää ja rasittavaa. Mistä kukin nyt tykkää, tietenkin.

Vierailija
4/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kaduta, en ole ikinä pitänyt lapsista eikä tilanne vanhemmiten ole muuttunut miksikään, aloittajan elämä lapsenlapsineen olisi minulle painajainen.

Vierailija
5/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä 50 vee mutta ei kaduta, päinvastoin. Mutta nauttikoon ne jotka tykkää jne. Elämäni on hyvä näin.

Vierailija
6/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta. Olen 52-vuotias enkä ole koskaan pitänyt lapsista/halunnut niitä.

Vierailija
7/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei ole mitään syytä katua tai vaikeroida. Mun elämän kortit meni näin joten niihin on tyytymätön.

Sinä sen sijaan olet niin ikävän kuuloinen ihminen että säälin pikkulapsia jotka vaikutuspiiriisi joutuvat. Olet myös varmasti niitä jotka piikittelee tahtomattaan lapsettomia muka-harmittomilla heitoilla. Mahot ämmät ja tuhkamunat, tietäähän ne... 

Vierailija
8/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ei ole mitään syytä katua tai vaikeroida. Mun elämän kortit meni näin joten niihin on tyytymätön.

Sinä sen sijaan olet niin ikävän kuuloinen ihminen että säälin pikkulapsia jotka vaikutuspiiriisi joutuvat. Olet myös varmasti niitä jotka piikittelee tahtomattaan lapsettomia muka-harmittomilla heitoilla. Mahot ämmät ja tuhkamunat, tietäähän ne... 

*tyytyminen, mielenkiintoinen autocorrect ;D

Vierailija
9/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos ei halua vanhemmuuttakaan kokea niin ei isovanhemmuuttakaan. Olisi viikonloppu pilalla jos olisi pakko lapsia ottaa ja viihdyttää niitä. On sitä paljon muutakin tekemistä. 

Vierailija
10/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54-vuotias minäkin, en vela, mutta vastaan kuitenkin :) Omat lapset ovat teini-ikäisiä ja en todellakaan osaa vielä ajatella mitään mummoutta. Toivottavasti en pitkään aikaan mummoksi tulekaan ihan vain siksi, että omat lapset eivät ole vielä edes täysi-ikäisiä. Eli kovin erilaisissa tilanteissa voi samanikäiset naiset olla toivotusti tai tahtomattaan.

Vierailija
11/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapsenlapsi voisi olla synnynnäisesti vammautunut ja kommunikointikyvytön, jolloin mitkään yhteistekemiset ei onnistuisi. Sun lapsenlapsi voisi olla luonteeltaan ihan erilainen kuin sinä tai lapsesi, jolloin teillä ei synkkaisi yhtään ja saisit ihmetellä kaiken maailman oikkuja. Sun lapsenlapsestasi voi tulla rahaa varastava narkomaani, joka ei todellakaan turvaa kenenkään eläkepäiviä tai kustanna kenenkään vaippoja. Näin voi käydä kenelle tahansa, ja näin olisi voinut käydä myös sille velalle. Että turha katua omia päätöksiä, kun ei sitä pullantuoksuista mummoutta olisi muutenkaan voitu kaikille taata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän