Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut jo tunnin hereillä, eikä mies ole vieläkään toivottanut hyvää naistenpäivää.

Vierailija
08.03.2020 |

Saas nähdä, miten kauan kestää, että onnittelee. Päivitän tänne päivän etenemistä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin jo tunti sitten kaupassa ukkeleita ostamassa ruusukimppuja ja suklaata. Ihanat miehet. :)

Sain kukat ja miehen laittaman illallisen jo perjantaina. ❤️ Tänään keittelin miehelle aamukahvit.

Vierailija
22/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin jo tunti sitten kaupassa ukkeleita ostamassa ruusukimppuja ja suklaata. Ihanat miehet. :)

Sain kukat ja miehen laittaman illallisen jo perjantaina. ❤️ Tänään keittelin miehelle aamukahvit.

Ihanaa! Minäkin sain sentään ruusun ja halin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotitko sinä hyvää miestenpäivää?

Vierailija
24/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppamiesten keksimällä keksimä juttu koko naistenpäivä. Aivan kuten ystävänpäiväkin on Suomessa Postin maahantuoma liiketoiminnan kasvatusprojekti.

Olet väärässä. Naistenpäivä keksittiin Neuvostoliitossa. Sillä haluttiin parantaa naisten asemaa. Neuvostoliitto oli maailman ensimmäinen maa, jossa sallittiin abortti, ja jossa sukupuolet olivat lain edessä tasa-arvoisia. Neuvostoliiton kaaduttua on naisten asema Venäjällä huonontunut paljon.

Vierailija
25/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivä on kommunistien keksimä tekopyhäpäivä.

Minä en ole kommunisti, eikä ukko varsinkaan ole, joten silkkana vtuiluna muistutan, kun herää.

Että se on naistenpäivä ja tyttöhallitus, että onko tussari rasvattu ja entäs ne kutit, riittääkö?

On aika muistaa "naisia". Ihan ite ne halus olla isoja poikia. Kun ei osaa, ei osaa.

Vierailija
26/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten?

Minulle se on tärkeää.

ap

Ei kuitenkaan niin tärkeää, että olisit miestäsi miestenpäivänä muistanut?

Vierailija
27/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei voi antaa ohjeeksi muuta kuin erota. Ap:lle ja kaikille muille. Jos mies ei osoita naiselle kiinnostustaan tällaisina pieninä juhlapäivinä, onko silloin kyse tosirakkaudesta? Vastaus on ehdoton ei.

Vierailija
28/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks pitäis? Päivä se on siinä missä muutki.

Vierailija
29/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenpäivä on kommunistien keksimä tekopyhäpäivä.

Minä en ole kommunisti, eikä ukko varsinkaan ole, joten silkkana vtuiluna muistutan, kun herää.

Että se on naistenpäivä ja tyttöhallitus, että onko tussari rasvattu ja entäs ne kutit, riittääkö?

On aika muistaa "naisia". Ihan ite ne halus olla isoja poikia. Kun ei osaa, ei osaa.

Päivässä ei ole mitään vikaa, mutta se on yhtä vähän kumppanin huomioimispäivä kuin Aleksis Kiven päivä. En ole onnitellut kumppania, enkä tule onnittelemaan, koska hän ei ole minulle kuka tahansa nainen. 

Vierailija
30/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muistanut itse että on naistenpäivä.

Mies keitti aamulla kahvit ja marssi lähikauppaan. Mä jäin sänkyyn. Toi minulle ja itselleen pullat. Kun tulin keittiöön, toivotti hyvää naistenpäivää viinerien ja kahvin kera.

Ihana mies.

Vierailija
31/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten?

Minulle se on tärkeää.

ap

Ei kuitenkaan niin tärkeää, että olisit miestäsi miestenpäivänä muistanut?

Kylläpäs olen muistanut.

ap

Vierailija
32/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin saanut maata sängyssä 27 vuotta ei meillä noteerata noita kaiken maailman hömppäpäiviä🙄

Vierailija
33/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tämä pääsääntöisesti on tärkeää. Pieni muistaminen tarkoittaa, että olet mielessä ja tärkeä. En odota timantteja, mutta vaikka suklaata. Minä en näemmä ole tärkeä. Silloin kaivataan, kun on nälkä tai puhtaita vaatteita ei ole. Ehkä jossain on joku, joka ajattelisi minua, koska olisin hänelle tärkeä ihmisenä. En luovu toivosta ja jätän tuon ukkelin heti, jos rakkaus roihahtaa. Siinähän sitten miettii miten hella toimii.

Vierailija
34/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet että tiettyyn sukupuoleen syntyminen on jotenkin erityisen onniteltavan arvoinen asia?

Vierailija
35/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse erikseen tänään muistaa. Mies muistaa joka päivä teoin näyttää, että olen tärkeä.

Vierailija
36/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne possut.

Vierailija
37/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jotenkin välinpitämätön itse naisena kun en ole edes ajatellut koko naistenpäivää?

Vierailija
38/38 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Päivä alkaa vaihtua illaksi, eikä ole edes onnitteluita kuulunut, saatikka suklaata tai kukkia.

ap938

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä