Ostin Marimekon unikkokuosilla olevan kapan. Miehen sisko nauroi..
Ostit sitten tollaset mummo verhot. Nyt mietin et pitäiskö mun ottaa noi verhot pois ja ostaa uudet tilalle..
Kommentit (29)
Unikko on ihana ja Marimekon tuotteissa säilyy aina arvo.
Osta tyynynpäälliset vain Marimekosta. Ihan paras laatu heidän kankailla.
Samoin meillä unikko pyyhkeet.
Marimekko on kansainvälisesti arvostettu.
Sanot sille siskonkutaleelle että verhot voi aina vaihtaa mutta mites sun pään kanssa..
Kuka käyttää kappoja? Jotain 90 lukuu? Sama se mitkä kapat, mutta hei, kapat 😂 Jos niin unikosta tykkäät, mikset osta reilusti unikkoverhoja? Kappa unikkokankaasta näyttää siltä, ettei ollut rahaa niihin verhoihin. Ostat palan favorite juttua. Ei ei ei näin!! Palauta se kappa ja osta verhot! Muista verhoja ostaessasi kankaan täyttämä tila, substanssia pitää olla!
Minäkin tykkään Marimekosta ja olen ostanut niitä jo kymmeniä vuosia, vaatteita ja muita tekstiilejä.
Sisareni on aina vähän mollannut makunani ja nyt on sitten ihastunut ja ostanut Räsymattokapan ja joitakin vaatteitakin.
Nyt vasta hänellä varaa niihin, luulen.
No, onpa noloa käytöstä :(
Kaikesta ei tarvitse pitää, kuten ei toisten sisustuksesta, mutta käytöstavat pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
tyylilyyli1 kirjoitti:
ei ihme että nauroi,nehän on kauheet
Ellei ole mitään kivaa sanottavaa, niin miksi sanoa mitään? Auttaako toista hänen pilkkaaminen?
Hömelö, eihän tuon kirjoittanut tietenkään ketään auttaa halunnut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on unikkoverhot. Anoppini inhoaa niitä ja muistaa joka kerta käydessään haukkua ne verhot.
Mikä anoppia vaivaa, en koskaan hauku muiden tavaroita, verhoja tms. Mikä saa noin käyttäytymään?
Narsistisuus yhdistettynä kusipäisyyteen. Anopin termeillä: hän on suorasanainen :D Haukkuu kyllä paljon muutakin, mutta unikkoverhot ovat hänelle täysin ylitsepääsemätön asia! Onneksi ei kovin usein käy.
Olen 68-vuotias mummo ja enkä todellakaan pidä enää marimekon kuoseista.Täysin kyllästynyt.Esikoinen syntyi -70-luvun alussa ja hänelläkin oli unikkoa muuramen pinnasängyssä.Sängyn päädyt oli pehmustettu sinisellä Unikko-vahakankaalla.Tosiaan oli jo tehtaalla päädyt verhoiltu ko kankaalla.Siihen aikaan koko perhe pukeutui marimekon trikoisiin raitapuseroihin.Verhot marimekon lokkia.Kylpypyyhkeet marimekkoa, jotka kyllä kestivät käyttöä ja pesukonetta.Vuosikymmeniin en ole enää hankkinut mitään marimekkoa.Täysi kyllästyminen
Mikä anoppia vaivaa, en koskaan hauku muiden tavaroita, verhoja tms. Mikä saa noin käyttäytymään?