Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempien ero ja väliin joutuminen

Nainen alle 20 v
07.03.2020 |

Olen tällä hetkellä 18-vuotias nuori ja vanhempani ovat eroamassa. Heillä on ollut ongelmia jo vuosia ja äitini on aina tukeutunut minuun ja kertonut minulle mitä pahaa isäni taas on tehnyt. Viimeiset kolme vuotta tämä tilanne on ollut erittäin huono ja hän on usein tehnyt minusta "pahan tyypin" tilanteessa kun olen vaikka puhunut isäni kanssa hänen edessään, koska hänen mielestään otan isäni puolen silloin. Isäni on käyttänyt henkistä väkivaltaa äitiäni kohtaan, mutta koska olen aina pelännyt että jos en huomioi häntä sitä vähää mitä nyt, niin hän vielä satuttaa itseään tai jotain. En enää asu kotona mutta joudun käymään siellä usein, ja silloin äitini taas alkaa syyllistämään minua, mikä tuntuu kauhealta minusta, en tiedä mitä tehdä koska tiedän että isäni on käyttäytynyt väärin äitiäni kohtaan mutta hän on kuitenkin isäni, en haluaisi kääntää selkääni hänelle.
Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy selkeästi sanoa äidillesi ettet halua olla osallisena tässä erossa. Mikäli hän suuttuu et syyllisty asiasta vaan pidät vaan kantasi.

Ei ole sinun tehtävä tukea äitiäsi, hänellä on ystäviä sitä varten.

Voimia vaikeassa tilanteessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän