Onko nainen ikinä tehnyt virhettä?
Tunnetaanko tällaista tapausta historiasta täällä av-palstalla?
Kommentit (24)
Laita av kiinni ja mee etsimään itselles jotain harrastusta joka johtaa johonkin muuhun kuin katkeraan lauantai-iltaan av:lla.
Uskoisin Eva Braunin tehneen jonkun virheen, jopa omasta mielestään.
Thatcher katui alku-uransa EC-myönteisyyttä katkerasti ja piti omiakin EC-myönteisiä päätöksiään virheinä.
On.
Jatkuvasti me tehdään virheitä. Ja se on niin surullista kuin olla voi.
Olen antanut useille upeille miehille ns. pakit, aivan turhista syistä, oman itsekyyteni takia.
Myöhemmin olen alapäin katellu, miten nuo miehet ovat saaneet hyvän naisen, hyvän elämän ja lapsen.
Kaikki me teemme virheitä, olimme sitten miehiä tai naisia.
Ja virheet pitää vaan kestää ja hyväksyä, koska eihän muutakaan mahdollisuutta ole!
Söi kielletyn hedelmän.
Sen vuoksi emme ole nyt paratiisissa.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto kyllä.
Ja Meghan.
Ap, sinulla on varmasti vaikeaa. Haluatko kertoa siitä?
Minä erehdyn jka päivä ihan jotenkin
Armomurha on virhe jos sitä kannattaa.461
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto kyllä.
Ja Meghan.
Sama ihminen nettikiusaa täällä molempia vai? Arvasin...
Olen naisena tehnyt virheen, jota kaduin myöhemmin raskaasti.
Jätin mieheni, jolla oli hyvä ammatti ja joka oli ensiluokkainen perheenisä.
Jätin siksi, kun sain tietää hänen yhdestä ja ainoasta pettämisestään, ulkomailla työskentelyn aikana. Olimme erossa noin kolmisen kuukautta ja olin vasta synnyttänyt, kun sain myöhemmin tietää tuosta pettämisestä.
Jos olisin silloin ollut yhtä elämää kokenut nainen, kuin nyt olen, en olisi missään tapauksessa jättänyt miestäni tuollaisen tilapäisen kanssakäymisen kanssa, jonkin tuntemattoman naisen kanssa.
Nykyisin mieheni on naimissa aivan eri naisen kanssa, heillä on kaksi lasta,
ja heillä menee tosi hyvin. En ole kuullut ex-miehestäni mitään huonoja uutisia eromme jälkeen. Edelleen hyvä tyyppi eikä enää tee ulkomaan reissuja työssään.
Vierailija kirjoitti:
Söi kielletyn hedelmän.
Tuo tarina kuvaa niin hienosti miesten suurempaa taipumusta narsismiin. Miehet katsoi omaa käytöstään, sotaa ja r..... skausta, itsekkyyttä. Mitä tekee silloin narsistinen ihminen, etsii syyllisen - naisen.
En tunne historiaa, muutamia kuuluisuuksia lukuunottamatta.
Mulle riittää oma historiani, joka saa vieläkin minut katumaan äkkipikaista luonnetani jo menneessä avioliitossani.
Mutta menneitä ei kannata muistella. Tänään on tänään.
Eli käytänössä, kyllä, kyllä naiset tekee virheitä ja paljon. Mutta niin tekee miehetkin.
Yksikään palstamamma ei ole tehnyt mitään virhettä, paitsi Puntalassa kesällä -83.
Teen naisena virheitä joka päivä, mutta onneksi useinmiten tajuan sen.
Osaan hoitaa asiat niin, ettei niistä aiheudu suurempaa haittaa suhteellemme.
Eikä kysymys todellakaan ole kummankaan meidän puolella pettämisestä, vaan aivan muista asioista.
Ex-vaimo myönsi tehneensä yhden virheen; kanssani kimppaan lyöttäytyminen. Sittemmin virhevastuu oli mun. Hänenkin päätöksistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söi kielletyn hedelmän.
Tuo tarina kuvaa niin hienosti miesten suurempaa taipumusta narsismiin. Miehet katsoi omaa käytöstään, sotaa ja r..... skausta, itsekkyyttä. Mitä tekee silloin narsistinen ihminen, etsii syyllisen - naisen.
Siinä tarinassa taisi olla vain yksi ainoa puu, johon ei saanut koskea millään tavoin.
Nainen kuitenkin teki niin.
Ja eikös juuri narsisti ole sellainen, että hänellä on oikeus tehdä mitä vain kenenkään estämättä.
Koko av-palsta on yksi iso virhe. Tosin miehethän tämänkin ovat tehneet.
Omasta mielestään ei ainakaan.