Olen 28v nainen ja näytän 17-vuotiaalta
Näin minulle on kerrottu monesti ja on sattunut tapauksia jossa minua on luultu juuri tuon ikäiseksi. Onko tämä milestänne hyvä vai huono asia?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on. Tosin kolmekymppisiä miehiä hankala iskeä, ehkä.
miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi?
Jos ne luulee sua teiniks? Voi tosin olla, että sitä hakevatkin.
Miehen iskeminen ei ole elämäni perustavoite, mutta olihan se hassua, kun reippaasti päälle parikymppisenä menin ostamaan hamsteria ja eläinkaupan myyjä sanoi, että pitää olla vanhempien lupa. En kysynyt ostoikärajaa. Näytin henkkarit ja sain hamsterini.
Juu sama. 27 olin viime kesänä ja työkaverit oli ihan äimän käkenä, en kuulemma näytä 18v vanhemmalta. Ärsyttävää se vaan oli kun itteni ikäiset puhui mulle kuin lapselle.
Ole onnellinen. Olen saman ikäinen mies, mutta minua luullaan yli kolmevitokseksi. Johtunee harvenevista hiuksista.
Sama juttu oli minulla nuorempana, että näytin reilusti nuoremmalta. Huonoa oli se, ettei minua otettu työasioissa vakavasti. En näyttänyt riittävän vanhalta ja kokeneelta. Muuten sillä nuorella ulkonäöllä ei ollut silloin mitään väliä.
Nyt vanhempana nuori ulkonäkö on pelkästään plussaa. Tosin tapaamani nuoremmat miehet, iskemistarkoituksessa, tekevät ristinmerkkejä ja heiluttelevat valkosipulia edessäni kertoessani oikean ikäni. Ja juoksevat karkuun. Iällä on valtavasti merkitystä pariutuessa, eikä niinkään sillä mitä olet ja näytät biologisesti.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetkö treffeille?
M44
en