Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On etuoikeutettua olla mies on etuoikeutettua olla valkoinen ja on etuoikeutettua olla suomalainen

Vierailija
07.03.2020 |

Valkoiset suomalaiset miehet pärjäävät kyllä omillaan ja tulevat taloudellisesti toimeen. Heillä kaikkia asiat ovat jo entuudestaan todella hybin. Apu ja tuki tulee keskittää niihin jotka todella sitä tarvitsevat eivätkä ole etuoikeutettuja. Hyvää naistenpäivää kaikille näin jäökikäteen. Tiedän että se meno jo.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tämä etuoikeus on heille annettu? Kuka sen on päättänyt ja heille antanut?

Ja miksi hitossa kaikki ovat tungeksimassa maihin joissa nämä epäinhimilliset hirviöt hallitsevat? Miksi heitä ei yksinkertaisesti hylätä ja perusteta onnellisia tasa-arvoisia ja väkivallattomia yhteiskuntia vaikkapa Afrikkaan tai Etelä - Amerikkaan... tätä olen jo kauan ihmetellyt.

N54

Vierailija
2/4 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tämä etuoikeus on heille annettu? Kuka sen on päättänyt ja heille antanut?

Ja miksi hitossa kaikki ovat tungeksimassa maihin joissa nämä epäinhimilliset hirviöt hallitsevat? Miksi heitä ei yksinkertaisesti hylätä ja perusteta onnellisia tasa-arvoisia ja väkivallattomia yhteiskuntia vaikkapa Afrikkaan tai Etelä - Amerikkaan... tätä olen jo kauan ihmetellyt.

N54

Miehet ovat sikoina sen itse itselleen oikeuttaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Miehet ovat sikoina sen itse itselleen oikeuttaneet.

Ja kysymättä meiltä naisilta siihen lupaa 😡

Vierailija
4/4 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne on tämän meidänkin sivistyneen Euroopan rakentaneet. Antakaa kunnioitus niille kenelle se kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi