Miehen lahjaksi ostama paistinpannu on maksanut t. Ammattivalittaja
30€. Katsoinkin ettei se takuulla mikään kallis ole ollut.
Kommentit (146)
Nyt s a a t a n a lopetat. Anteeksi, menetin malttini kanssasi.
pa. parhaat hiiliteräspannut eivät tuon enempää maksa, mutta et osaisi sellaista käyttääkään.
Hullu maksaa liikaa! Lidlistä olisi saanut 24cm pannun hintaan 15:90!
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet selvästikin vain tuon summan arvoinen.
Miksi mun pitäisi olla tyytyväinen, että aina ostaa mahdollisimman halvan lahjan? Lisäksi en pidä ruuanlaitosta. Ap
Kuka ostaa tuollaista paskaa toiselle lahjaksi?
Ai sinä olet niitä naisia jolle hinta on ajatusta tärkeempi. Eipä ollut yllätys, tämäkään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt s a a t a n a lopetat. Anteeksi, menetin malttini kanssasi.
pa. parhaat hiiliteräspannut eivät tuon enempää maksa, mutta et osaisi sellaista käyttääkään.
En mä olisi mitään pannua edes halunnut. Olisi vaan jättänyt ostamatta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa tuollaista paskaa toiselle lahjaksi?
Mun mieheni. Tai sitten se ostaa 10€ hajuveden. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä olet niitä naisia jolle hinta on ajatusta tärkeempi. Eipä ollut yllätys, tämäkään.
Tässä on ajatus ollut kaukana. Tuollakin rahalla olisi saanut kivemman lahjan, kun olisi vähän niitä aivojaan rasittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi olla tyytyväinen, että aina ostaa mahdollisimman halvan lahjan? Lisäksi en pidä ruuanlaitosta. Ap
Ketään ei kiinnosta, mistä sinä pidät. Sinulla ei selvästikään ole mitään muuta annettavaa, kuin kokkaus, ja sait siihen työkalun. Mene sinne hellan ääreen, ja ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ajatus ollut kaukana. Tuollakin rahalla olisi saanut kivemman lahjan, kun olisi vähän niitä aivojaan rasittanut.
Ei mun mieheni viitsi aivojaan rasittaa. Se pitää mua kodinhoitajana joka aina laittaa ruuan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta, mistä sinä pidät. Sinulla ei selvästikään ole mitään muuta annettavaa, kuin kokkaus, ja sait siihen työkalun. Mene sinne hellan ääreen, ja ole hiljaa.
Taidan alkaa jatkossa tarjoamaan perheelle eineksiä. Ap
Jaana nyt meet ja teet miehelles munakkaan sillä pannulla
Hyvää syntymäpäivää! 30 € paistinpannusta on paljon. Lahjana huono, jos et nimenomaan paistinpannua halunnut.
Minä sain mieheltäni tuulilasinpyyhkijät. Hinnasta en tiedä, mutta hyvät ovat. Ja pyysin niitä.
Tiedoksi vielä, että ruokaa tehdään, vaikka ei niin siitä pitäisikään. Itse inhoan imuria, mutta siihenkin on tartuttava. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehdottanut sulle eineksiä joskus ennenkin, kun eihän sun miehesi ja poikasi edes tykkää ruuista, joita teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos taidot ei riitä muuhun, niin lämmitä edes niitä. Älä ylläty, jos sinut vaihdetaan fiksumpaan ja hyödyllisempään yksilöön.
Haaveissasi olet joku tavoiteltava prinsessa. Raivostuttavaa. Sinä olet kotiäiti, jonka työ on mm. ruokahuolto. Miehesi tehtävä on tuoda rahaa teidän elättämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Haaveissasi olet joku tavoiteltava prinsessa. Raivostuttavaa. Sinä olet kotiäiti, jonka työ on mm. ruokahuolto. Miehesi tehtävä on tuoda rahaa teidän elättämiseksi.
No en ole kauaa enää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää! 30 € paistinpannusta on paljon. Lahjana huono, jos et nimenomaan paistinpannua halunnut.
Minä sain mieheltäni tuulilasinpyyhkijät. Hinnasta en tiedä, mutta hyvät ovat. Ja pyysin niitä.
Tiedoksi vielä, että ruokaa tehdään, vaikka ei niin siitä pitäisikään. Itse inhoan imuria, mutta siihenkin on tartuttava. Elämä on.
Tuo oli naistenpäivä lahja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole kauaa enää. Ap
Otatko lopputilin, ja etsit uuden elättäjän?