Join sitten pullon viiniä eilen
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne kalsarikännit jäi? Itsehän join eilen kaksi pulloa punkkua, neljä isoa lonkeroa ja n. 15 olutta enkä ollut kuin pikkuisen hiprakassa. Olen 60-kiloinen nainen. Ei krapulasta tietoakaan.
Painan saman, enkä pystyisi tuohon sammumatta. En usko tätä tarinaa.
Join 10 olutta kebabin kanssa eilen. Pikku hiprakka tuli. Ei siitä tietenkään mitään krapulaa tullut. Kaksi olutta oli jäljellä, juon ne nyt pois.Ihan yksi lysti se mulle on uskotko vai et. Aikaahan oli siis koko pitkä päivä, ehtiihän siinä kun rauhassa tissuttelee. Ei mitään syytä sammua.
ja pointtisi oli mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne kalsarikännit jäi? Itsehän join eilen kaksi pulloa punkkua, neljä isoa lonkeroa ja n. 15 olutta enkä ollut kuin pikkuisen hiprakassa. Olen 60-kiloinen nainen. Ei krapulasta tietoakaan.
Join 10 olutta kebabin kanssa eilen. Pikku hiprakka tuli. Ei siitä tietenkään mitään krapulaa tullut. Kaksi olutta oli jäljellä, juon ne nyt pois.Ihan yksi lysti se mulle on uskotko vai et. Aikaahan oli siis koko pitkä päivä, ehtiihän siinä kun rauhassa tissuttelee. Ei mitään syytä sammua.
Sorry, en tiennyt, että olet juoppo joka tiedustelee arkipäivät.
Mä ooon juonu viiinaa jokapäivä ja juon tänääänkin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sulle niitä 3.75dl pulloja, oli eilen treffit ja juotiin yksi tuollainen puoliksi, juuri sopiva annos.
Kuulostaa tosi jännittäviltä treffeiltä. Älä kerro enempää, en kestäisi sitä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tissuttelee, ac korjailee taas. Ja kalja meni päähän.
T. Töissä käyvä juoppo
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siinä ole ihan vissi ero kuinka pitkän ajan kuluessa ne viinat litkii. Todennäköisesti sinä olet käyttänyt juomiseen paljon enemmän aikaa kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sulle niitä 3.75dl pulloja, oli eilen treffit ja juotiin yksi tuollainen puoliksi, juuri sopiva annos.
Oli todella hyvät treffit ja en usko että hän olisi edes halunnut juoda tuon enempää koska ei juonut toista lasia tyhjäksi asti. Hauskaa voi olla myös ilman alkoholia..
Vierailija kirjoitti:
Olin yksin. Ihan kivat kalsarikännit kyllä oli mutta ei olis taas tarvinnut. Ap
Ei olis Taas tarvinnut, kiinnitti huomioni... Juotko useinkin yksin? Onko alkoholi sinulle ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli todella hyvät treffit ja en usko että hän olisi edes halunnut juoda tuon enempää koska ei juonut toista lasia tyhjäksi asti. Hauskaa voi olla myös ilman alkoholia..
En usko. Teeskenteli vain.
Join 1,5litraa punkkutonkasta, noin puolet, lisäksi jallua. Keskiviikkona olo ihan hyvä, joten jatkoin vähän viiniä lisää, mutta torstaiaamuna ei enää naurattanut. Eilinen päivä meni semmoisessa semi-olotilassa.
Tänään ehkä olen jo kunnossa jotain tekemäänkin.
Toivottavasti kukaan ei houkuttele/kysy edes yhdelle: se on sitä myöten selvä se ehtoo taas. Tai nimenomaan ei-selvä.
Luulin aamulla että tänään on sunnuntai,mutta eipä vielä olekaan. Jotain positiivista.
Vain yhden? No eihän tuosta tule kuin paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen just juoppo tiedustelija. Nappiin meni. Se, että joskus tekee mieli ottaa tekee ihmisestä automaattisesti juopon. Ja ihan kaikki ihmiset tekee töitä ma-pe klo. 8-16, ei kenellekään voi olla vapaata koko perjantai. Check 😘
Vierailija kirjoitti:
Eihän se pullo ole kuin 6 annosta. Huh! Kaksi kaljaa tosin otin vielä päälle. Ap
Huh nimenomaan. Yksi viinipullo menee pohjiksi samalla kun laittautuu baariin lähtöä varten. Eihän siitä saa kun pienenpienen nousuhumalan. Ryyppääminen on sitten asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joitte puoliksi alle neljän desin pullollisen viiniä ja siitä tuli muka kaksi lasillista kummallekin? Kyllä on harvinaisen pienet lasit :D
Mulla on työvuoroista johtuen välillä viikko lomaa. Silloin menen mökille ja ”tiedustelen” koko viikon.
Pulloja en viitsi saareen kantaa joten se on litran tetra tai 2-3 litran tonkka , joita ostan mukaan. Joka päivä otan. alkulomasta reilummin ja loppulomasta pitää jo himmailla.
Kankkunen meinaa iskeä päälle jo muutaman päivän kuluttua. Sitä torjuessa.
Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Onpa surullinen ketju.
No nyyh. Ihmiset ottaa joskus kuppia niin aina pitää löytyä yksi jeesustelija kun voi voi, alkkiksia kaikki ja entäpä lapset?! Ja tervelliset elämäntavat, itse nautin höyrytetystä parsakaalista, hyi hyi joku viini.
Todella rasittavaa. Kippis sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä/yhdessä voi ollakin. Yksinäiselle alkoholi on ainut hauskuutus.
En paheksu juomista, teen sitä itsekin, mutta kysyn ongelmasta siksi, koska lähipiirissä on alkoholiongelmainen joka pystyi myöntämään ongelman vasta kun oli tullut avioero, lapsi muuttanut isälleen kun pelkää äidin ryyppyporukkaa ja saanut töistä juomisen takia potkut. Silti ongelma ei kuulemma ole iso eikä meinaa kokonaan lopettaa. Hänet tuntien, tiedän että kun korkin avaa vain tämän kerran, niin siitä se pikkuhiljaa lisääntyy taas. Toivon niin olevani väärässä tällä kertaa.
Mulle viimeinen niitti oli jatkuva välinpitämättömyys. Kaikki teot on ok ja tukiessani häntä kun oli ns. kaikki mennyt ja hoidoissa, niin naureskellen kertoi mm. kuinka nuorena ollessaan minulle kuskina oli ryypännyt itsekin. Ihmetteli enkö huomannut, luuli että tiesin. Ehkä olin sitten omassa fiiliksissäni niin tampio, mutta mulla ja esim. ystävilläni on tapana kuskina ollessaan olla kyllä selvinpäin ja uskoin toki että hänellä on sama periaate. Niin kova himo juoda ei ole.
Hyvä, jos alkoholin käyttö ei aiheuta ongelmia läheisille.
Eihän se pullo ole kuin 6 annosta. Huh! Kaksi kaljaa tosin otin vielä päälle. Ap