Olen ollut 358 miehen kanssa enkä siksi pääse vaimoksi. Pitäisikö yhteiskunnan taata minulle kunnon mies?
eikö kukaan ajattele polkupyöriä? kaikki miehet vaan haaveilee neitsyistä... :,(
Kommentit (44)
Kyllä sinullakin on oikeus saada hyvä mies. Huonoihin ei tarvitse tyytyä.
Älä kerro. Kaikilla synkkiä salaisuuksia. Ei niitä kannata jakaa kaikille. Ihan mielenkiinnosta, missä vaiheessa alkoi tuntua, että miehiä on ollut liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan 200 €/laaki, eli kertaa 358 tekee 71600 €. Ihan hyvän tilin olisit tehnyt.
Sanotaan 4 miestä päivässä, muutama vapaapäivä menkkojen takia (tai silloin tuplalaskutus), niin 3½ kuukauden rupeama.
Kuinka paljon sinä olisit tienannut?
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro. Kaikilla synkkiä salaisuuksia. Ei niitä kannata jakaa kaikille. Ihan mielenkiinnosta, missä vaiheessa alkoi tuntua, että miehiä on ollut liikaa?
ei niitä ole ollut liikaa. mutta nyt haluan avioon.
Itse olen pannut paria miljoonaa naista, kun Suomen naiset oli käyty läpi, siirryin thaimaalaisiin. Siellä on onneksi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan 200 €/laaki, eli kertaa 358 tekee 71600 €. Ihan hyvän tilin olisit tehnyt.
Sanotaan 4 miestä päivässä, muutama vapaapäivä menkkojen takia (tai silloin tuplalaskutus), niin 3½ kuukauden rupeama.
Kuinka paljon sinä olisit tienannut?
Minä olen mies, niin kolminkertainen taksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei niitä ole ollut liikaa. mutta nyt haluan avioon.
Ei avioliitto tee onnelliseksi. En usko, että pystyt enää tyytymään yhteen.
Vaikka aloitus on provo, niin tunnen kaksi kuvatunkaltaista naista. Saavat kyllä miehen parisuhteeseen lapsista huolimatta (eri isät), mutta eivät osaa olla uskollisia. Yksikin pyöritti kuutta miestä yhtäaikaa työttömänä ollessaan, kun mies oli töissä ja lapset tarhassa. Surullista jotenkin. Pää vain niin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus on provo, niin tunnen kaksi kuvatunkaltaista naista. Saavat kyllä miehen parisuhteeseen lapsista huolimatta (eri isät), mutta eivät osaa olla uskollisia. Yksikin pyöritti kuutta miestä yhtäaikaa työttömänä ollessaan, kun mies oli töissä ja lapset tarhassa. Surullista jotenkin. Pää vain niin sekaisin.
En ymmärrä miten saadaan mies parisuhteeseen. Mulle miehet ei edes puhu sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten saadaan mies parisuhteeseen. Mulle miehet ei edes puhu sellaisia.
Kuulemma Saksassa etsitään kiivaasti kotirouvia. Pidä nokka kiinni tuosta lukemasta jotta pääset hivelemään isossa talossa sormusta. Saksalaiset miehet osaa kyllä arvostaa antavaista naista, joskaan ei pettäjää joten koitat siellä nyt hillitä itseäsi.
Kiltimmät miehet sanovat PHYI tuollaisille ka ru sell inaisille 🤮
Otithan kaikilta satkun?
35800 on kiva raha...
Vierailija kirjoitti:
Pliis, sanokaa lähtikö edes yksi kulttis Puolaan? Olisi mahtavaa, jos hiljalleen rivistö alkaisi hiljenemään onnellisten kilttisten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpahan omituinen ketju. En oikein osaa sanoa, opinko tästä enemmän palstan naisista, vai olenko entistä epätietoisempi.
Parodian tajua much?
Huhuu miesten kuuluisa huumorintaju.
Hipsterit tykkäävät polkupyöristä. 🙂
Miksi ihmeessä olet"joutunut"moiseen härdelliin yli 300 miehen kanssa. Eikö ole käytösmallia opetettu,voi et kyllä kelpaisi brittihoviin.Eikö nyt pari miestä olisi riittänyt ja hivelisit sitä sormusta hulppeassa omakotitalossa. Kuka tahansa saa miehen päälleen, mutta loppuelämän kumppanuus vaatii muita avuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma Saksassa etsitään kiivaasti kotirouvia. Pidä nokka kiinni tuosta lukemasta jotta pääset hivelemään isossa talossa sormusta. Saksalaiset miehet osaa kyllä arvostaa antavaista naista, joskaan ei pettäjää joten koitat siellä nyt hillitä itseäsi.
En ole ap. Enkä anna, ei sillä että olisi pyydettykään.
Vierailija kirjoitti:
No hei haloo kyllä karu selli naisellakin on oikeus komeaan naapurinpojan kosketukseen. Valtio voisi velvoittaa sivarit tähän tehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Mies varmaan pihtaa.
Miehet ottaa niitä siveyden sipuleita ja sitten itketään kun ei saada seksiä avioliitossa... ullatuuus... :'( minä voisin sitä tarjota ja siitä nauttia, mutta kun jokainen mies on sokea ja jahtaa niitä siveitä... miksi ei verevä nainen kelpaa?