Olen ollut 358 miehen kanssa enkä siksi pääse vaimoksi. Pitäisikö yhteiskunnan taata minulle kunnon mies?
eikö kukaan ajattele polkupyöriä? kaikki miehet vaan haaveilee neitsyistä... :,(
Kommentit (44)
Puukotatte meitä polkupyöriä selkään.... :(((
Meitä olisi vaikka kuinka mutta ei kelpaa ei :,( vaikka kuinka naisten perään ollaan ja itketään :'(
Olisit jättänyt miehet kymmeneen prosenttiin tuosta määrästä niin olisi ollut vielä mahkuja vaimoksi. Nimim. Liar
Vierailija kirjoitti:
Olisit jättänyt miehet kymmeneen prosenttiin tuosta määrästä niin olisi ollut vielä mahkuja vaimoksi. Nimim. Liar
Miksi ei polkupyörä kelpaa... :'(
Onko tuo luku leimattu otsaan vai mistä miehet tuon tietää?
Pitäisikö kunnollisia komeita miehiä esimerkiksi yhteiskunnan avulla saattaa meidän polkupyörien lämpööön ja avioon...?
Nyt kun teet kansalaisaloitteen, niin vielä ehtii nykyisen hallituksen käsiteltäväksi. Läpimeno on varmaa, jos vain saat tarpeeksi nimiä kasaan.
Sanotaan 200 €/laaki, eli kertaa 358 tekee 71600 €. Ihan hyvän tilin olisit tehnyt.
Sanotaan 4 miestä päivässä, muutama vapaapäivä menkkojen takia (tai silloin tuplalaskutus), niin 3½ kuukauden rupeama.
Olen neitsyt, eipä kukaan minuakaan ole tullut hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo luku leimattu otsaan vai mistä miehet tuon tietää?
No siitä kun kikulia kirvelee, ja sinne ilmestyy uusia kivoja pikku syyliä ja haavaumia! 😂
Yhteiskunta lähettää sinulle yhden kiltin miehen. Ei palautusoikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta lähettää sinulle yhden kiltin miehen. Ei palautusoikeutta.
Enempää en pyydä. Mielestäni heidän tulee minut huomioida.
Onpahan omituinen ketju. En oikein osaa sanoa, opinko tästä enemmän palstan naisista, vai olenko entistä epätietoisempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen neitsyt, eipä kukaan minuakaan ole tullut hakemaan.
Hittoako alapeukuttelet. Näin on näreet!
Kyllä olet selvästi oikeutettu komean ja hyvän, itsesi ikäisen miehen kosketukseen. Miehet eivät vain tajua omaa tasoaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpahan omituinen ketju. En oikein osaa sanoa, opinko tästä enemmän palstan naisista, vai olenko entistä epätietoisempi.
Parodian tajua much?
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan 200 €/laaki, eli kertaa 358 tekee 71600 €. Ihan hyvän tilin olisit tehnyt.
Sanotaan 4 miestä päivässä, muutama vapaapäivä menkkojen takia (tai silloin tuplalaskutus), niin 3½ kuukauden rupeama.
Ei av mamma ole niin älykäs että hoksaisi ottaa rahaa seksiä vastaan. Av mammalla on kypsät arvot eikä ole mikään vanhanajan tiukkapipo uskis. Av mamma levittää jalkansa ilmaiseksi kaikille*!!!!!
* Tarjous koskee vain ulkkiksia ja kotimaisia komeita jännä miehiä.
Tälläkin hetkellä lukemattomat naiset hivelevät kalliita sormuksiaan pääkaupunkiseutulaisissa omakotitaloissaan cafe latte lifestyle -sisustuksen keskellä ja minä itken itseni uneen :'( eikö teillä ole edes empatiaa?
Oletko sinäkin semmoinen vakavarainen ja komea mies, joka huomioi vain siveät tyttöset...?