Oletko hamstrannut Corona-viruksen varalta?
Itse olen kasvattanut varastoa WC-paperin, pyykinpesuaineen ja lääkkeiden osalta, parin viikon lisävaran verran. Pakastin on pullollaan jo valmiiksi.
Suklaavarastoa yritin, mutta se katosi parempiin suihin jo viikolla.
Kommentit (20)
pertsa kirjoitti:
mä oon hanmstrannu cokista ja kondomeita
Joo tätä minäkin olin tulossa sanomaan! Coca Cola parantaa coronaviruksen ja kondomi on aina hyvä yleis suoja viruksia vastaan !!
Hain WC-paperia niin paljon kuin sain tuotua.
Aloin varautumaan jo silloin kun virus oli pelkästään Kiinassa. Olen täydentänyt varastoa useamman kerran.
Joo, ukko oli ostanut kolme purkkia hernaria ja purkin nötköttiä. Eiköhän noilla pärjätä.
Olen systemaattisesti hamstrannut kotivaraa, ja nyt on jo mahtava varasto säilykkeitä, wc-paperia, pesuaineita yms. vaikka kuukausienkin karanteenin tulla 😊
Minäkin varastoin kondomeita monta pakettia!
Kuivaruokakaappi on täynnä ja wc-paperia löytyy kuukauden tarpeiksi. Kävin kirjastossa ja nyt luettavaakin riittää.
Meinasin hakea YA:sta käsidesiä, mutta oli loppu. Lidlissäkin loppu. Muuten en ole hamstrannut.
Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttöhanskoja niiden piti olla. Kaikki sitä sulle sanoi, mutta et uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Kuivaruokakaappi on täynnä ja wc-paperia löytyy kuukauden tarpeiksi. Kävin kirjastossa ja nyt luettavaakin riittää.
Uskot, että netti kaatuu?
Jos ajatellaan karanteenia, ja että siitä ei tee mieli poistua, että kotona on mielekästä olla vaikka alkaisi tylsistyttämään, niin on tärkeää olla myös herkkuja kuten jäätelöä pakkasessa karkkia, suklaata, sipsejä, limua jne... siis sen ravinnerikkaan ruuan ohella.
Teinit varsinkin lähtevät uhalla hakemaan kaupasta herkkuja, vaikka karanteenissa pitäisi olla.
Miksi vessapaperia pitäis täälä hamstrata? Sen ymmärrän että jossain Hongkongissa hamstrattiin jostain syystä jo viikkoja sitten, mutta meillä on täällä tehtaat jotka tekee paperia...
Vierailija kirjoitti:
Miksi vessapaperia pitäis täälä hamstrata? Sen ymmärrän että jossain Hongkongissa hamstrattiin jostain syystä jo viikkoja sitten, mutta meillä on täällä tehtaat jotka tekee paperia...
yöy
Mutta jos karanteenit iskee ja työntekijät sairastuu, nuo tehtaat voi mennä kiinni... Ja jos itse joutuu karanteeniin, ei sitä vessapaperi paljon kaupasta silloin haeta.
Olen ostanut kotivaran. Sisältää näkkileipää, makaronia, ketsuppia, kaurahiutaleita, hernekeittoa, perunamuusijauhoa, vehnäjauhoja, sokeria, säilykelihaa, hilloja, keksejä, suklaata, karkkia, sipsejä, uht-maitoa, mustaviinimarja- ja karpalomehuja, kananmunia, suolaa, voita, öljyä. Lisäksi pakastimessa jauhelihaa, kalapihvejä, pakastekasviksia. Olen myös ostanut pyykinpesuainetta pari pönikkää sekä vessapaperia ja nenäliinoja. Tilasin myös hengityssuojaimia. Mun tapa suhtautua kaikkeen on käytännönläheinen. Olen jalat maassa-tyyppi. Tämä on sellaista käytännönläheistä varautumista asiaan, jolle ei muutoin voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttöhanskoja niiden piti olla. Kaikki sitä sulle sanoi, mutta et uskonut.
Kondomi on paljon ympäristöystävällisempi noil muovin kulutuksen kannalta. Voi suojata pelkästään sen sormen, jolla on aikeissa koskea jotain.
Meillä on ylläpidetty hyvää kotivaraa jo pitkään. Käsidesiä ostin uuden pullon jo muutama viikko sitten vaikka edellisessä oli neljännes jäljellä ja särkylääkkeitä on pari pakettia tavallista enemmän. Muuten ei olla ostettu mitään ekstraa koronavaraa.
Juuri lähdössä kauppaan, saippuaa, vessapaperia ja vähän ekstraa meinasin hamstrata. Ja mustikkakeittoa varastoon, sitä on hyvä juoda kuumeisena.
mä oon hanmstrannu cokista ja kondomeita