Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä voisin ottaa sen koronan t. Ammattivalittaja

Vierailija
06.03.2020 |

Ei mua sillä tavalla pelota ja onhan tätä elämää jo tullut tarpeeksi elettyä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi mieskin hommata uuden kodinhoitajan. Ap

Vierailija
2/12 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että koiran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin että koiran.

Eihän meille mitään koiraa tai kissaa tule, kun ukko on allerginen. Ap

Vierailija
4/12 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen minun kaltaiseni monisairas voisi jo mennä. Ap

Vierailija
5/12 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisi kun poistuisit palstalta. Olet ihan saatanan kyllästyttävä.

Vierailija
6/12 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittäisi kun poistuisit palstalta. Olet ihan saatanan kyllästyttävä.

Jaa. Minusta taas on mielenkiintoista miettiä, millaisen naisen mies ottaisi. Ap

Vierailija
7/12 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile koronaa uuden miehen sijaan.

Vierailija
8/12 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot rauhallisesti. Kyllä sinä saat sen koronan aikanaan.

Kuolet sitten tukehtumalla, keuhkot vuotaa aluksi verta. Sitten ne alkavat pöhöttyä ja tukehdut hitaasti. Samalla kärsit helvetillisiä kipuja jopa luissasi.

Eli ota rauhallisesti...

Vierailija
9/12 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen jatkuvaa valitustasi ap. Sinulla on kuitenkin ahkera aviomies ja lapsi. Miksi valitat jatkuvasti? Itse olen ikäisesi, yksineläjä, jäin työttömäksi, minulla on reuma, mutta huolimatta kaikesta, olen onnellinen siitä, että minulla katto pään päällä, ruokaa kaapissa ja kevät tulee. Maailmassa on miljardeja, joilla on asiat huonommin. Laitoin työhakemuksen vanhustenhoidon avustaviin tehtäviin, mikset sinäkin? Ei vaadittu edes koulutusta.

Vierailija
10/12 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen jatkuvaa valitustasi ap. Sinulla on kuitenkin ahkera aviomies ja lapsi. Miksi valitat jatkuvasti? Itse olen ikäisesi, yksineläjä, jäin työttömäksi, minulla on reuma, mutta huolimatta kaikesta, olen onnellinen siitä, että minulla katto pään päällä, ruokaa kaapissa ja kevät tulee. Maailmassa on miljardeja, joilla on asiat huonommin. Laitoin työhakemuksen vanhustenhoidon avustaviin tehtäviin, mikset sinäkin? Ei vaadittu edes koulutusta.

Aviomies ja lapsiko ne onnen takaa? Mistä sinä tiedät millainen parisuhteemme on tai mitä vaikeuksia lapsellamme on? Kyllä sinkkuna pääsee monesti helpommalla. Ja en mä noiden sairauksieni takia pysty enkä pääse hoiva-vustajaksi. Ap

Vierailija
11/12 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviomies ja lapsiko ne onnen takaa? Mistä sinä tiedät millainen parisuhteemme on tai mitä vaikeuksia lapsellamme on? Kyllä sinkkuna pääsee monesti helpommalla. Ja en mä noiden sairauksieni takia pysty enkä pääse hoiva-vustajaksi. Ap

Melko tarkkaan se tiedetään tuhansien postaustesi perusteella. Vai meinaatko, ettet sittenkään ole kertonut ihan tosiasioita?

Vierailija
12/12 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko tarkkaan se tiedetään tuhansien postaustesi perusteella. Vai meinaatko, ettet sittenkään ole kertonut ihan tosiasioita?

No sitten tietäsit että se on huono. Miksi siis kadehtia sitä että mulla on mies? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi