Matkatoimistot väittävät, ettei lentoja peruta, miksi koneet sitten lentävät lähes tyhjinä?
Korona-epidemia vei matkustajat Ryanairin lennoilta Suomesta Italiaan – 200 matkustajan koneet lentävät lähes tyhjillään
Kommentit (6)
Ne ei halua lietsoa konkurssinuhkaa. Totuus on että matkojen varaaminen on tyystin loppunut
Matkustajat ovat peruneet matkansa tai siirtäneet kuten minä.
Finnair ei peru lentoja, koska haluaa tuoda maailmalla olijat kotiin.
Esimerkiksi mieheni tulee illalla Lontoosta.
Miksi ei kerrota totuutta?
Luuleeko ne, että valehtelemalla, ettei peruutuksia ole, eivät muutkaan peru?
Siis mita lentoja ei matkatoimistojen mielesta peruta?
Itse kasitin tuon otsikon niin, etta matkatoimistojen pakettimatkoihin kuuluvia lentoja ei peruta, mutta tokihan itse matkansa kasannut voi halutessaan peruttaa lentonsa tai vaan jattaa tulematta sille lennolle.
Itsella oli just viime viikonlopuksi edestakainen matka Aurinkorannikolle ja maksoin siita 70 euroa, jos ei olisi napannut menna niin olisin vaan jattanyt menematta enka erikseen alkanut perumaan.
Tokihan tama massahysteria on saanut monet jaamaan kotiin.
Uskoo ken haluaa:
"Tjäreborgin viestintäpäällikkö Amanda Alinikula kertoo, että puheluissa kysellään peruutus- ja muutosehdoista.
– Peruutuksia on tullut joitakin, mutta emme voi varmaksi sanoa, johtuvatko ne koronaviruksesta vai jostakin muusta. Huoli näyttää koskevan lähiviikkoja eikä niinkään esimerkiksi kesää tai seuraavaa talvea, joiden varaustilanne näyttää normaalilta, Alinikula sanoo."
https://yle.fi/uutiset/3-11242610