Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Voiko koronasta parantua
06.03.2020 |
Vai kuoleeko siihen kaikki, jos jää henkiin jääkö jälkitauteja?
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä,yhtäkkiä tulee äkkiä parantuminen ja koko maailman kanssa parantuu sillä sekunnilla taudista yhden sekunnin sisällä. Huhtikuussa viimeistään kaikki maailman alueet ovat, bye bye Corona baby goodbye.
Kuolleisuus tähän mennessä ei valitettavasti ole vielä ihan 100%. Juuri luin, että itse asiassa vain 1,4% ja lähes kaikki vanhoja ja sairaita ihmisiä.
Täältähän tuota tietoa kannaattakin kysyä kun on kymmeniä virallisiakin lähteitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämän hetken tiedon mukaan yli puolet paranee täysin. Tarkkaa lukua on toistaiseksi mahdotonta sanoa, koska koko ajan tulee lisää sairastuneita.
n. 20% tarvitsee sairaalahoitoa.
Alue: Aihe vapaa
Ei kuole kaikki.
60 v ja vanhemmat nitistää melko tehokkaasti. Hirveää kuuneltavaa (video) kun potilas koittaa saada happea:(
...ei auta hengityskoneet..