Nyt on vanhemmilla avuttomuus huipussaan
Vanhemmat eivät saa lapsiaan tottelemaan koronakaranteenia, joten he pyytävät koulua (opettajia) keksimään virikkeitä kotiin. Varmasti tietävät, että opettajat eivät saa mitään korvausta siitä. Koittaisivat nyt pärjätä ihan itse.
Kommentit (28)
Kouluhan on vain säilömispaikka lapsille. Päivän asiat voi opiskella itsenäisesti tehokkaasti parissa kolmessa tunnissa. Kotiopetuksen soisi yleistyvän.
Tehtäviä voisivat keksiä ne opettajat, jotka istuvat täydellä palkalla itse karanteenissa.
Vierailija kirjoitti:
Tehtäviä voisivat keksiä ne opettajat, jotka istuvat täydellä palkalla itse karanteenissa.
Oppilailla on jo tehtävät koulun puolesta. Vanhempien osuus on hoitamatta. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
"Viikin normaalikoulussa on määrätty neljä luokkaa kahden viikon karanteeniin havaitun koronavirustartunnan takia."
Siis... ovatko oppilaat (ja opettajat?) karanteenissa sen pari viikkoa siellä KOULUSSA? Nukkuvat ja syövät siellä, eivätkä lapset saa esim. nähdä vanhempiaan? Neljän seinän sisällä, poissa kotoa, pari viikkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppilailla on jo tehtävät koulun puolesta. Vanhempien osuus on hoitamatta. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Opettajat antavat usein lisätehtäviä myös tunneilla niille oppilaille, jotka pärjäävät. Kuuluu osana tavallista viranhoitoa.
En sitä sano, etteivät vanhemmat voisi keksiä puuhaa myös, mutta olipa kauhea ja törkeä pyyntö opettajia kohtaan: että josko voisivat antaa vähän lisää läksyjä! :D
mielestäni nuo koululaiset pitäisi ampua!
Lietsovat hysteriaa ja "ehkä" jakavat virusta eteenpäin.
Tämä.
Mutta eihän kato ne opettajat mitään töissä ole. Ei se mitään työntekoo oo. 🙄