Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka pesee kädet vain silloin kun ne ovat oikeasti likaiset?

Vierailija
06.03.2020 |

En todellakaan pese esimerkiksi vessareissun jälkeen, ellei paperi ole pettänyt. Ei mitään järkeä tuossa nykypäivän pesubuumissa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet. Olet myös oksettava. Pahin paska on sitä näkymätöntä paskaa. Nauti coronasta.

Liika hygienia vähentää vastustuskykyä ja altistaa sitä kautta sairastumiselle. Että kyllä te hygieniahullut olette niitä, jotka todennäköisimmin sairastuvat. 

Kirjoitat infektio-osaston hoitajalle. Haluatko tarkentaa mielipidettäsi siitä, onko käsienpesu liikaa hygieniaa, vai alkeellista tapakasvatusta ja hygieniaa, jolla suojellaan sekä itseä että muita patogeeneilta?

Älä vaivaudu vastaamaan. Tämä oli retoriikkaa, lähden kaupoille.

Vierailija
22/25 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet. Olet myös oksettava. Pahin paska on sitä näkymätöntä paskaa. Nauti coronasta.

Liika hygienia vähentää vastustuskykyä ja altistaa sitä kautta sairastumiselle. Että kyllä te hygieniahullut olette niitä, jotka todennäköisimmin sairastuvat. 

Kirjoitat infektio-osaston hoitajalle. Haluatko tarkentaa mielipidettäsi siitä, onko käsienpesu liikaa hygieniaa, vai alkeellista tapakasvatusta ja hygieniaa, jolla suojellaan sekä itseä että muita patogeeneilta?

Hah, ensin kirjoittaa paskasta ja oksettavuudesta niin kuin trolleilla on tapana. Sitten yhtäkkiä on mukamas sivistynyt infektio-osaston hoitaja, joka käyttää "sivistyssanoja" korostaakseen omaa erinomaisuuttaan. Tuota nyt ei usko Erkkikään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsien pesu WC-käynnin jälkeen ja kotiin tullessa ei ole ylihygieniaa. Ylihygieniaa on esimerkiksi desinfioivien pesuaineiden käyttäminen kotioloissa ja jatkuva siivoaminen. Tai käsien pakkomielteinen peseminen ja desinfiointi.

Vierailija
24/25 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, ensin kirjoittaa paskasta ja oksettavuudesta niin kuin trolleilla on tapana. Sitten yhtäkkiä on mukamas sivistynyt infektio-osaston hoitaja, joka käyttää "sivistyssanoja" korostaakseen omaa erinomaisuuttaan. Tuota nyt ei usko Erkkikään. 

Mä olen kyllä ihan ammattinikin puolesta sitä mieltä, että paskaiset kädet ovat oksettavat. Koulutuksessa puhutaan patogeeneistä, taviksille taudinaiheuttajista, jurpoille paskasta. Päivänjatkoja, mies sai partansa kuosiin.

Vierailija
25/25 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä en myöskään pese käsiä, ellei niissä ole kirjaimellisesti jotain paskaa, tai ole tahmeat. Olen sitä mieltä että tämä käsienpesuvaatimus on yksi nykyajan ihmisten harjoittamasta alistamisesta. "Sinä et saa elää omalla tavallasi, koska minä määrään että sinun täytyy pitää minut terveenä". Minä lopetin turhan käsien pesun teini-iässä (kun vanhemmat luulivat opettaneensa sen minulle ja lakkasivat kyttäämästä).  Koska se on tapa, jolla haluan elää. Kukaan ei tietääkseni ole takiani kuollut tämän 40 vuoden aikana. Mutta vaikka olisikin, niin en sitä kauhistuisi. En katso olevani velvollinen suojelemaan ketään muita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän