Menettämisen pelko parisuhteessa
Onko kokemuksia?
Kuinka tämä teillä ilmenee?
Oletteko päässet tästä eroon ja kuinka?
Mistä luulette että tämä pelko juontaa juurensa?
Itse koitan päästä irti tästä tunteesta.
Kommentit (4)
Minulla ei tätä ollut ja lyhyen tapailun jälkeen olo oli aivan hirveä kun tulin hylätyksi.
Mitään ei lupailtu tai sovittu ja annoin itseni vajota täysin toisen pauloihin. Järkyttävä tunne, kun tuli ne sanat että ei enää jatketa. Aikaa jo mennyt tovi, mutta edelleen mietin että mitä tapahtui ja miksi en osannut varoa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei tätä ollut ja lyhyen tapailun jälkeen olo oli aivan hirveä kun tulin hylätyksi.
Mitään ei lupailtu tai sovittu ja annoin itseni vajota täysin toisen pauloihin. Järkyttävä tunne, kun tuli ne sanat että ei enää jatketa. Aikaa jo mennyt tovi, mutta edelleen mietin että mitä tapahtui ja miksi en osannut varoa yhtään.
Täällä täysin vastaava kokemus. En vieläkään tajua miksi kiinnyin siihen ihmiseen niin kovasti, sillä tuttavuutemme ei kestänyt kauaa eikä edes tunnettu hyvin. Yleensä minulle ei tuota vaikeuksia päästää irti ihmisistä, varsinkaan sellaisista jotka ovat olleet elämässäni lyhyen aikaa, mutta tämä oli poikkeus. Tapailun loputtua oli todella pitkään ihan järkyttävä olo eikä normaalista elämästä tullut mitään. En varmaan enää koskaan uskalla lähteä mihinkään suhteeseen, sillä pelkään joutuvani kokemaan saman uudestaan.
Hylätyksi tulemisen pelko virallisesti taitaa olla.
Ap