Teini vei keittiömme ruoanlaitto- jne astiat kirpputorille
Olen nyt ihan rehellisesti sanottuna todella vihainen! Olimme viikonlopun pois ja teini oli pistänyt hösseliksi ja vienyt KAIKKI hänen mielestään nolot keittiötavarat kirpputorille.
Olen saanut purra hammasta, mutta tekisi mieli laittaa teini ostamaan uudet keittiövarusteet ja vieläpä sellaiset, ettei hänen tarvi hävetä. Hänellähän on viikonloppuisin muutamatunti töitä.
Sapettaa, ettei voi edes laittaa ruokaa ja joudumme käyttämään kertakäyttöastioita paremman puutteessa.
Mitä sinä tekisit jos sinun teinisi hieman ”sisustaisi keittiötä tyylikkäämmäksi”?
Kommentit (33)
Häh? Mä sisustaisin sen teinin ulkoruokintaan. Onneks se ei sentään teidän autoa häpeä, olis muuten myynyt senkin.
Kerrankin on ahkera teini, ehkä menisin sinne ikeaan valitsemaan uudet tarvikkeet...
JOS tuo on totta, niin totta helkutissa se "teini" hankkii uudet tavarat tilalle! Miten se oli ajatellut, että teette ruokaa, ruokailette jne.?
Ei ne nyt sitä tahtia kirpparilla kaupaksi mene ettetkö ehtisi hakea sieltä takaisin.
Ja tänään on hei jo torstai. Sunnuntai-iltana tää ois vähän hauskempi.
Sanot teinille että on juuri varastanut sinun/miehesi omaisuutta ja että paras hankkia se takaisin. Se että asuu ja käyttää yhteisiä asioita ei tee niistä sen teinin omaisuutta jolle saa tehdä mitä haluaa.
Onko teillä ruuanlaittoastioita muualla kuin keittiössä kun sitä niin tarpeelliseksi katsoit otsikossa korostaa?
Yleensä ne lapset kannattaa kasvattaa ennen teini-ikää. Siinä iässä vanhemmat on jo niin noloja että peli on menetetty jos kasvatus on aiemmin unohtunut.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mä sisustaisin sen teinin ulkoruokintaan. Onneks se ei sentään teidän autoa häpeä, olis muuten myynyt senkin.
Ei sentään päässyt autoon käsiksi koska olimme reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsiko huumeisiin rahaa?
Eihän kirpputorilta saa rahaa. Ainakaan tässä tapauksessa kun kamppeet ovat hyväntekeväisyyskirpputorilla.
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli liian paksua jne.
Olen samaa mieltä. Kyllä teki mieli raivota ja huutaa kurkku suorana teinille.
Ohis. Mun ystävä innostui vähän liikaa konmarituksesta ja siinä lähti kierrätykseen sohva, telkkari ja tietokoneet. Ystävän teini halusi siinä vaiheessa viedä äitinsä kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin on ahkera teini, ehkä menisin sinne ikeaan valitsemaan uudet tarvikkeet...
En mene periaatteesta. Kyllä teinin pitää nyt ostaa ”hienommat” keittiökamat ihan omilla rahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi nyt ensin opetellut laittamaan omaa huonettaan tyylikäämmäksi. Vaatteet jäävät sinne sun tänne eikä osaa käyttää pyykkikoria eikä vaaterenkiä.
Vierailija kirjoitti:
JOS tuo on totta, niin totta helkutissa se "teini" hankkii uudet tavarat tilalle! Miten se oli ajatellut, että teette ruokaa, ruokailette jne.?
Teini luulee, että luottokortti ratkaisee ongelman ja hän saisi olla makutuomarina. Epäilen sitäkin, että mahtaako teini olla normaaliälyinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne nyt sitä tahtia kirpparilla kaupaksi mene ettetkö ehtisi hakea sieltä takaisin.
Ja tänään on hei jo torstai. Sunnuntai-iltana tää ois vähän hauskempi.
Ei tämä ole päivistä kiinni. Olen yrittänyt pitää raivoani sisälläni päiväkausia.
4,5/5