Sinä joka pelkäät koronaa,oletko...?
Eli koronaa pelkäävät ja kunnioittavat oletteko minkälaisen koulutuksen saaneita? Eli onko älykkyys yhteydessä koronapelkoon.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Amiksia suurin osa, ei yllätä.
Amis tarkoittaa ammattikoulua. Eikä amislaiset ollut vielä yhtään. Hmmm...mikähän koulutus sinulla mahtaa olla kun et tätä osannut katsoa edes oikein..?
Kuulun riskiryhmään, millään koulutuksilla hevonvitun väliä.
Vierailija kirjoitti:
Amiksia suurin osa, ei yllätä.
Yhdeksän vastannut. Oliko se teidän peräkylän yliopistossa tieteellinen otanta?
kai se riippuu siitäkin kuuluuko riskiryhmään eikä pelkästään koulutustasosta.
Vierailija kirjoitti:
Perustelkaa niin ketju pysyy näkyvillä
ahahahahah höpöhöpö sun uteluillesi
Laitoin maisteri..., vaikka opintoni on vielä kesken(opiskelen päätoimisesti).
Vierailija kirjoitti:
Up
Tää up ammatti onkin kiva,hyvin usein tuolla mainostaa keskusteluissa,mutta mistä se on lyhennys,ulkonaitse,
uimainehmo,unineninssi,öö en keksi kertokaa
Koronasta tiedetään vielä niin vähän, ja olen kuullut, että virus voi tarttuessaan jäädä elimistöön. Eli se, ettei siihen heti kuole ei ole pointtina, vaan se, mitä virus voi jatkossa aiheuttaa elimistössä. Mielestäni on järkevää "pelätä", ei nyt hysteerisesti, mutta mielummin överi suojautuminen ja peli heti poikki. Jos nyt aletaan suhtautumaan vähän kevyemmin tuohon, niin uskon että epidemia kehittyy pikkuhiljaa pandemiaksi ja jyllää vielä kauan maapallolla.
Olen mikrobiologi. Tähän virukseen liittyy niin monta arveluttavaa seikkaa, että ei tässä kovin rauhallisella mielellä voi olla. Etenkin kun lähipiirissä monta riskiryhmäläistä.
up-opsiklelijako kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up
Tää up ammatti onkin kiva,hyvin usein tuolla mainostaa keskusteluissa,mutta mistä se on lyhennys,ulkonaitse,
uimainehmo,unineninssi,öö en keksi kertokaa
Upseeri, tietysti.
Oliko tuo elämän kova koulu ihan pakko laittaa vastausvaihtoehdoksi? Sellaista koulutusta kun ei oikeasti ole, ja se tarkoittaa pelkkää peruskoulua. Vääristää tilastoja ihan turhaan.
Omasta tai lasten puolesta en osaa pelätä, koska ei kuuluta riskiryhmään, mutta vanhemmat ja lähipiiriä kuuluu ja heidän puolestaan olen huolissani. Eikä toi mahdollinen karanteeni kotona lasten kanssa nyt erikseen myöskään innosta.
Olen maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo elämän kova koulu ihan pakko laittaa vastausvaihtoehdoksi? Sellaista koulutusta kun ei oikeasti ole, ja se tarkoittaa pelkkää peruskoulua. Vääristää tilastoja ihan turhaan.
Joku on voinut jättää peruskoulunkin käymättä kokonaan
Perustelkaa niin ketju pysyy näkyvillä