Uskaltaahan Tukholmaan lähteä risteilemään nyt?
Tukholmassa monia koronatapauksia ja laiva on, no, suljettu tila.
Kommentit (43)
Mene vaan, kunhan välttelet buffetteja ja lähikontakteja. Käsidesi mukaan. Muista pestä kädet myös ostosreissujen jälkeen.
Ei.
Laivaliikenne pitäisi oikeesti pistää poikki.
Minä en menisi. Talvilomalla piti mennä, mutta jätimme väliin.
Höpöhöpö nyt pösilöt! liki miljoonan ihmisen kaupungissa vajaa parikymmentä tartuntaa. Itse lähden ensi viikolla tukholmaan ystäväni luokse. Menen laivalla, tulen laivalla ja tukholmassa oleskelen kolme päivää. Ei tulisi mieleenkään perua. Jos tukholmassa olisi 20000 tartuntaa niin miettisin uudelleen mutta nyt...hohhojjaaa taas...
En menisi. Niillä laivoilla on myös aina isoja aasialaisia turistiryhmiä.
Voi tulla pidennetty risteily, 14 vuorokautta hytissä.
Ja jos oikein huonosti käy voit voittaa puupalttoon.
Me lähdetään sunnuntaina 23h risteilylle. Ok, se laiva käy vaan kääntymässä Tukhomassa eikä sieltä aamulla kuuden aikaan kyytiin hyppää kuin muutama rekkakuski.
Ei pelota.
Kuka oikeasti edes haluaa tukholmaan vapaaehtoisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Miksi ei sitten kausi-influenssan takia laiteta myös kaikkea seis? Olette aivan sekaisin tuon hysterian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla pidennetty risteily, 14 vuorokautta hytissä.
Ja jos oikein huonosti käy voit voittaa puupalttoon.
Joo. Henki voi mennä, mutta todennäköisemmin se menee liikenteessä matkalla satamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hitsiä? Luuletko sä, että aasialainen= koronan kantaja? Voi kauhistus sentään 😂😂
Tiedätkö kuinka paljon Suomessa on aasialaisia? Ja tasan yhdellä on todettu korona eikä sekään asu täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Miksi ei sitten kausi-influenssan takia laiteta myös kaikkea seis? Olette aivan sekaisin tuon hysterian kanssa.
No kun tämä ei ole millään tavalla kuin kausi-influenssa.
Joku pösilö keksi jossain vaiheessa vertailla näitä kahta tautia ja ihmisten päähän on jumittunut ajatus siitä, että nämä kaksi tautia olisi jollain tavalla samankaltaisia tai toisiinsa verrattavissa. Oireiltaan ehkä alkuvaiheessa ja lievissä tapauksissa, mutta ihan eri virustyypit.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö nyt pösilöt! liki miljoonan ihmisen kaupungissa vajaa parikymmentä tartuntaa. Itse lähden ensi viikolla tukholmaan ystäväni luokse. Menen laivalla, tulen laivalla ja tukholmassa oleskelen kolme päivää. Ei tulisi mieleenkään perua. Jos tukholmassa olisi 20000 tartuntaa niin miettisin uudelleen mutta nyt...hohhojjaaa taas...
Sinun kannattaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien aasialaisia turistiryhmiä on pitänyt alkaa pelkäämään?
En jaksa hyaterisoida asiaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa mennä.
Toki sen itsekin tiedän. Olen sitä varten ottanut töistä vapaata. Kotiinko pitäisi linnottautua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
No kun tämä ei ole millään tavalla kuin kausi-influenssa.
Joku pösilö keksi jossain vaiheessa vertailla näitä kahta tautia ja ihmisten päähän on jumittunut ajatus siitä, että nämä kaksi tautia olisi jollain tavalla samankaltaisia tai toisiinsa verrattavissa. Oireiltaan ehkä alkuvaiheessa ja lievissä tapauksissa, mutta ihan eri virustyypit.
Olet oikeassa. Kausi-influenssa on huomattavasti vaarallisempi.
Itse en menisi.
Siirrä, jos jo ostettu matka.
Mutta ihan itse sen päätät.
Piti huomenna lähteä, mutta peruin reissun. Ensin suljetussa tilassa, buffassa ja leikkihuoneissa pärskijöiden kanssa, sitten Tukholmaan pyörimään välissä. Tyhmä voi olla, mutta ei sentään itsetuhoinen.
Jos ei ole pakko, en menisi.
Kuulostaa hupiristeilyltä = en menisi