Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jos olet joskus vihannut jotakuta niin paljon että olet toivonut hänen kuolevan.

Vierailija
04.03.2020 |

Jos et, älä tule jeesustelemaan.

Miksi vihasit häntä niin paljon? Onko vihasi helpottanut ja mistä syystä? Onko ihminen vielä jotenkin vaikutuspiirissäsi?

Minä olen vihannut anoppiani ja nyt erästä toista ihmistä joka on vaikuttamassa työssäni erittäin haitallisesti. Anoppiviha laantui kun lapset kasvoi emmekä oikeastaan koskaan enää tapaa. Hän ei siksi vie energiaani.

Nykyisestä vihan kohteesta pääsen vasta parin vuoden kuluttua. Senkin jälkeen tapaamme mutta emme enää jokaisena työpäivänä. En meinaa jaksaa ja huomaan joka päivä toivovani että hänelle kävisi jotain.

Tiedän etten ole päästäni kunnossa mutta näin tunnen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan hölmöjä vihervassareita koska ovat aivopestyjä tuhoamaan hyvinvointimme. Voisin marssia heidän kanssaan jos ymmärtäisivät missä se käärmeenpää on. Tämän käärmeenpään minä haluaisin lyödä poikki, en aivopestyjen ihmisten.

Vierailija
22/29 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Pitkään halusin pahimpien koulukiusaajieni kuolemaa.

Joskus 18-vuotiaana viha sammui tai sitten se kääntyi sisäänpäin, koin aika syvän masennusjakson.

Sama. Olisin halunnut ampua heidät, mutta onneksi en saanut asetta mistään. Nyt mulla menee kaikin puolin hyvin, kun taas he ovat kuolleita, alkkiksia, narkkareita ja/tai työttömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan yhtä ämmää niin paljon, että haluaisin hänen katsovan, kun hänen lapsensa kidutetaan kuoliaaksi hänen edessään.

Onko sulla ihan hyväKin syy tälläiseen? Vai onko miehesi ihastunut häneen? Nätimpi kuin sinä?

Ei ole nätimpi kuin minä, eikä mieheni ole häneen ihastunut. Pitää aika paljon tehdä, että saa mut vihaamaan jotain niin paljon, että haluan kärsivän pahimmalla mahdollisimmalla tavalla. Kuolema olisi aivan liian helppo tuomio kyseiselle ämmälle.

Vierailija
24/29 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä alhaista porukkaa

Zinc

Vierailija
25/29 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan yhtä ämmää niin paljon, että haluaisin hänen katsovan, kun hänen lapsensa kidutetaan kuoliaaksi hänen edessään.

Hän varmaan tap poi sinun lapsesi?

Mulla ei ole lapsia, mutta kyseiselle ämmälle kuolema olisi aivan liian helppoa. Tahdon kyseisen ämmän kärsivän pahimmalla mahdollisimmalla tavalla, ja mikäs pahempaa äiti-ihmiselle, kuin katsoa kun lapsiansa kidutetaan kuoliaaksi omien tekojensa takia.

Vierailija
26/29 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihasin isääni niin, että toivoin hänen kuolemaansa. Hakkasi ja petti äitiäni. Hakkasi myös meitä lapsia. Löi mm minua saappaalla ympäri korvia, joten toisesta korvasta meno kuulo.

Elämäni rakkauden kohdalla toivoin, että hän ei olisi syntynyt kiusaamaan minua.

Will Turnerko siellä ?

Zinc

Vierailija
27/29 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök.

Ihanaa kuinka raastat itse itsesi verille.

Heittelehän suolaa haavaasi.

Vierailija
28/29 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tunnustaa mutta kyllä ja ihan itse olisin varmaan vääntänyt häneltä niskat nurin. Nykyään lähinnä säälin mutta en tiedä, mitä teen jos kohdataan.

Vierailija
29/29 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan tap poi sinun lapsesi?

Mulla ei ole lapsia, mutta kyseiselle ämmälle kuolema olisi aivan liian helppoa. Tahdon kyseisen ämmän kärsivän pahimmalla mahdollisimmalla tavalla, ja mikäs pahempaa äiti-ihmiselle, kuin katsoa kun lapsiansa kidutetaan kuoliaaksi omien tekojensa takia.

Miksi lasten pitää kärsiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä