Mies haukkui kännissä possun näköiseksi
On ennenkin kännissä haukkunut ulkonäköä. Olen alunperin miettinyt kauneusleikkauksia, koska vaikka olen tyytyväinen itseeni monelta osin on esim. nenä sellainen jota haluaisin leikkauksella hieman tasapainottaa. Mies on sanonut, että ei halua minun teettävän kauneusleikkauksia, mutta jos totta puhutaan niin eivät hänen mielipiteensä haukkujen jälkeen paljon paina, teen mitä haluan.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisia miehet vaan on. Useampikin kokemus kuinka jopa selvinpäin saatetaan tölväistä että sä kävelet muuten huvittavan näköisesti tai näytät ihan idiootilta pipo päässä.. Puhumattakaan sitten näistä, ettei tuollaista mahaa kannattaisi paljon esitellä (käänsin verkkareiden vyötärön kaksinkerroin jotta lahkeet olisi sopivamman pituiset ja maha ei edes ollut paljaana) tai että wau, tuollaiset hipsteri-alushousut onkin tosi seksikkäät kun on nätti pylly eli ei siis tosiaan sulla..
Nämä (ja paljon muuta) siis kuultu useammalta eri ex-mieheltä.
Mistä nää on oikein oppineet tän tölväisytyylin? Se on ainakin selvää, että sillä ei saavuta mitään, koska joko nainen lannistuu ja lakkaa välittämästä, lakkaa välittämästä ja häipyy tai alkaa nauramaan jutuille ja ei ota enää tyyppiä tosissaan. Joka kohta - jossain vaiheessa se sika jätetään. Ap
Mä olen 25v ja kahden eri aviomiehen kautta tullut siihen tulokseen, että miehillä on paha olla. Mun nykyinen mieheni esim vihaa työtään ja ilmeisesti se luulee, että mulle ilkeily auttaa siihen. Eihän se auta mutta sellaisia ne on. T. Ammattivalittaja
Kuule, miten tämä raati asian voisi päättää?
Onko miehesi jatkuvasti kännissä?
Jos on, ei hyvä....
Jotkut kyllä humalassa muuttuvat riidanhaluisiksi ja ilkeiksi, vaikka selvänä olisivat miten kilttejä.
En usko. Vai oliko niin kännissä, että näki harhoja?
No, itsa ri pyörii mielessä koko ajan. Enpä enää muutenkaan jaksa olla täällä. Tai jätän kaiken ja muutan jonnekin kauas pieneen kaupunkiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisia miehet vaan on. Useampikin kokemus kuinka jopa selvinpäin saatetaan tölväistä että sä kävelet muuten huvittavan näköisesti tai näytät ihan idiootilta pipo päässä.. Puhumattakaan sitten näistä, ettei tuollaista mahaa kannattaisi paljon esitellä (käänsin verkkareiden vyötärön kaksinkerroin jotta lahkeet olisi sopivamman pituiset ja maha ei edes ollut paljaana) tai että wau, tuollaiset hipsteri-alushousut onkin tosi seksikkäät kun on nätti pylly eli ei siis tosiaan sulla..
Tässä on nainen, joka ihastuu ainoastaan itseään huomattavasti suositumpiin miehiin. Ihastuu ainoastaan miehiin joilla on naisia joka sormelle.
Itseasiassa ihan just päinvastoin. Näistä tölvijä-arvostelijoista kukaan ei ole ollut mitenkään erityisen haluttu tai suosittu naisten keskuudessa vaan ovat olleet ihan taviksia kuten itsekin. Yksi oli melkoinen jurottaja ja ihmisvihaaja ihan kaikkia kohtaan ja älkää edes kysykö miksi sellaiseenkin olen sekaantunut ;-) Olin nuorempana turhankin avomielinen ja kuvittelin että ihmiselle pitää antaa mahdollisuus tai jtn.
Mutta joo, sen sijaan olen kaveri parinkin hyvin suositun miehen kanssa ja en ole kuullut näistä kummankaan sanovan ikinä yhdellekään naiselle mitään ikävää kommenttia eli enemmänkin se on niin, että epäsuositut on ilkeitä ja suositut mukavia ja tiedä sitten kumpi johtuu kummasta.
No tollaseen possukommenttiin mieheltä on ainoa oikea vastaus: "ja sä olet juopon näköinen".
Voi lisätä "Ja kohtapuoleen näytät sinkulta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin käy kun valitsee huomattavasti itseään "tasokkaamman" miehen.
Haukkuva mies ei ole tasokas.
Toisin kuin haukkuva koira. Tai sekin riippuu rodusta onko piirre haluttu vai ei.
Ex mies haukku aikonaan, että läskiperse....avasin ulko-oven...eiku ukko ulos...alushoususillaan....vaatteet ja laukku ulos samalla avauksella..
Olin normaalipainoinen ja ihan hyvännäköinen nainen,
Mustasukkainen ukko luuloineen. Ei olis saanut laittautua, kuin jätesäkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin käy kun valitsee huomattavasti itseään "tasokkaamman" miehen.
Ei vaan näin käy kun valitsee itseään huomattavasti tasottomamman miehen.
Jälkeenpäin katsottuna varmaan noinkin, mutta ihastumisvaiheessa tämä mies on ollut huomattavasti tasokkaampi kuin ap. Ap on suorastaan ihastunut juuri siihen miten paljon suositumpi mies on ja miten töykeästi ja välinpitämättömästi mies kohteli ap:ta jo alkuvaiheessa.
Siis oletko sä ap:n mies vai mistä moinen tieto? Aika moni mies esittää suhteen alkuvaiheessa ties mitä, se oikea luonne tulee sitten esiin pikku hiljaa, valitettavasti.
Jätä se ääliö, ja etsi sellainen ihminen joka pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet. Ihan hirveää että pitää tuolla tavalla haukkua. Ja en usko että näytät mitenkään erityisen possumaiselta, olet varmasti ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
Ex mies haukku aikonaan, että läskiperse....avasin ulko-oven...eiku ukko ulos...alushoususillaan....vaatteet ja laukku ulos samalla avauksella..
Olin normaalipainoinen ja ihan hyvännäköinen nainen,
Mustasukkainen ukko luuloineen. Ei olis saanut laittautua, kuin jätesäkkiin.
Entä jos se sano sen huumorilla? Laitoit hyvän miehen ulos kalsarillisillaan ja onnettomana sinkkuna pelkästään yhden huonon vitsin takia?
Jänniksiltä saa jänniä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää on oikein oppineet tän tölväisytyylin? Se on ainakin selvää, että sillä ei saavuta mitään, koska joko nainen lannistuu ja lakkaa välittämästä, lakkaa välittämästä ja häipyy tai alkaa nauramaan jutuille ja ei ota enää tyyppiä tosissaan. Joka kohta - jossain vaiheessa se sika jätetään. Ap
Ne haluaa oikeasti eron, mutta eivät saa itse aikaiseksi lopettaa suhdetta. Kun naiselle on tarpeeksi ilkeä, nainen tahtoo miehestä eroon ja kas, mies saa syyn valittaa, miten naiset ottavat enemmän eroja mitä miehet. Laiska ja ilkeä on huono yhdistelmä ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Jänniksiltä saa jänniä kommentteja.
Mikä tuossa on jännää? Tuossa on vain ilkeä ja typerä kommentti ilkeältä ja typerältä ihmiseltä.
Totuus on se, että miehesi on idiootti.