Miehen kaveri tunnusti rakkautensa viime yönä viestillä
Olen tapaillut jonkin aikaa yhtä miestä ja voisin väittää, että olen rakastunut häneen. Viime yönä hänen kaverinsa laittoi viestiä olenko töissä tänään ja toivotti hyvät yöt ja sanoi mun tietävän hänen olevan hullun rakastunut muhun. Vastasin vain, että nyt tiedän.
Nyt en tiedä kuinka toimia.
Kommentit (32)
Ompa typerää,sanoisin ,että kannattaa lopettaa.Yksi suhde kerrallaan,eikä ruveta jakorasiaksi,.Itsekunnioituksen puutetta,kun edes noteeraat tollasia yö,hommeleita.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Tää stoori haisee porvoolaiselle.
Olis kyl kiva, jos tää olis porvoosta. Ei olisi extra stressiä tällaisesta.
Ap
Kyllä nämä aikanaan selkenee, kun teillä kaikilla alkaa olla lähes tai yli 20v ikää.
Vierailija kirjoitti:
Ompa typerää,sanoisin ,että kannattaa lopettaa.Yksi suhde kerrallaan,eikä ruveta jakorasiaksi,.Itsekunnioituksen puutetta,kun edes noteeraat tollasia yö,hommeleita.
Olen ollut vain oma itseni. Eikä mulla ole muita suhteita kuin tuo yksi, joka toivon mukaan on viimeinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä aikanaan selkenee, kun teillä kaikilla alkaa olla lähes tai yli 20v ikää.
Olemme kaikki lähes kolmekymppisiä. 😐
Ap
Laita kaverille vaan viesti että ”kuten tiedät, seurustelen x:n kanssa mutta kavereita voimme toki olla edelleen”. Miehelle en tästä vielä puhuisi mutta jos tuo jatkuu, sitten kannattaa avautua asiasta jo miehellekin.
Hoh hoijaa, taas näitä "aikuisten" ihmisten pohdintoja, onko mies/nainen kiinnostunut kun viestii näin ja näin, ja mitä teen kun mies/nainen on kai ihastunut, ja vieläkö mies/nainen soittaa ,viestii jne yms. ja BLAA BLAA BLAAAAAAAAAAAAAA . Lopettakaa ihmiset tälläinen ihme vatkaus ja veivaus ja hankkikaa ELÄMÄ !
Vierailija kirjoitti:
Laita kaverille vaan viesti että ”kuten tiedät, seurustelen x:n kanssa mutta kavereita voimme toki olla edelleen”. Miehelle en tästä vielä puhuisi mutta jos tuo jatkuu, sitten kannattaa avautua asiasta jo miehellekin.
No näen tätä miehen kaveria joskus tunnin päästä yhteisessä harrastuksessa. Pitää ottaa puheeksi.
Ap
Onko vielä olemassa Suosikki lehteä ? Jos on olemassa, niin laittakaa nämä typerät teini viestit sinne kysyttäväksi, kiitos !
Hei, anna ap sille piletsua niin kyllä se siitä tokenee :) Eihän se käytössä kulu ja kimppa kiva on todella mukavaa, suosittelen !
Vierailija kirjoitti:
Hei, anna ap sille piletsua niin kyllä se siitä tokenee :) Eihän se käytössä kulu ja kimppa kiva on todella mukavaa, suosittelen !
En anna. En vaikka kaveri oliskin mun makuun.
Ap
Itseäni asia ei hirveämmin naurata. Haluaisin, että hän löytäisi itselleen kumppanin, jonka kanssa olisi onnellinen.
Ap