Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaveri tunnusti rakkautensa viime yönä viestillä

Vierailija
04.03.2020 |

Olen tapaillut jonkin aikaa yhtä miestä ja voisin väittää, että olen rakastunut häneen. Viime yönä hänen kaverinsa laittoi viestiä olenko töissä tänään ja toivotti hyvät yöt ja sanoi mun tietävän hänen olevan hullun rakastunut muhun. Vastasin vain, että nyt tiedän.
Nyt en tiedä kuinka toimia.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät viestin miesystävällesi ja naureskelet että ”kato kun sun kamuksi pisti jollekin muulle tarkoitetun viestin mulle”

Itseäni asia ei hirveämmin naurata. Haluaisin, että hän löytäisi itselleen kumppanin, jonka kanssa olisi onnellinen.

Ap

Vierailija
22/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa typerää,sanoisin ,että kannattaa lopettaa.Yksi suhde kerrallaan,eikä ruveta jakorasiaksi,.Itsekunnioituksen puutetta,kun edes noteeraat tollasia yö,hommeleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Tää stoori haisee porvoolaiselle.

Olis kyl kiva, jos tää olis porvoosta. Ei olisi extra stressiä tällaisesta.

Ap

Vierailija
24/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä aikanaan selkenee, kun teillä kaikilla alkaa olla lähes tai yli 20v ikää.

Vierailija
25/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa typerää,sanoisin ,että kannattaa lopettaa.Yksi suhde kerrallaan,eikä ruveta jakorasiaksi,.Itsekunnioituksen puutetta,kun edes noteeraat tollasia yö,hommeleita.

Olen ollut vain oma itseni. Eikä mulla ole muita suhteita kuin tuo yksi, joka toivon mukaan on viimeinen.

Ap

Vierailija
26/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä aikanaan selkenee, kun teillä kaikilla alkaa olla lähes tai yli 20v ikää.

Olemme kaikki lähes kolmekymppisiä. 😐

Ap

Vierailija
27/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaverille vaan viesti että ”kuten tiedät, seurustelen x:n kanssa mutta kavereita voimme toki olla edelleen”. Miehelle en tästä vielä puhuisi mutta jos tuo jatkuu, sitten kannattaa avautua asiasta jo miehellekin.

Vierailija
28/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, taas näitä "aikuisten" ihmisten pohdintoja, onko mies/nainen kiinnostunut kun viestii näin ja näin, ja mitä teen kun mies/nainen on kai ihastunut, ja vieläkö mies/nainen soittaa ,viestii jne yms. ja BLAA BLAA BLAAAAAAAAAAAAAA . Lopettakaa ihmiset tälläinen ihme vatkaus ja veivaus ja hankkikaa ELÄMÄ !  

Vierailija
29/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kaverille vaan viesti että ”kuten tiedät, seurustelen x:n kanssa mutta kavereita voimme toki olla edelleen”. Miehelle en tästä vielä puhuisi mutta jos tuo jatkuu, sitten kannattaa avautua asiasta jo miehellekin.

No näen tätä miehen kaveria joskus tunnin päästä yhteisessä harrastuksessa. Pitää ottaa puheeksi.

Ap

Vierailija
30/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä olemassa Suosikki lehteä ? Jos on olemassa, niin laittakaa nämä typerät teini viestit sinne kysyttäväksi, kiitos ! 

Vierailija
31/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, anna ap sille piletsua niin kyllä se siitä tokenee :) Eihän se käytössä kulu ja kimppa kiva on todella mukavaa, suosittelen ! 

Vierailija
32/32 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, anna ap sille piletsua niin kyllä se siitä tokenee :) Eihän se käytössä kulu ja kimppa kiva on todella mukavaa, suosittelen ! 

En anna. En vaikka kaveri oliskin mun makuun.

Ap