Miten haluaisit kuolla?
Jokainen kuollaan joskus. Mikä olisi paras kuolintapa jos saisit valita?
Kommentit (61)
108-vuotiaana seksuaaliseen ylirasitukseen uuden parikymppisen tyttöystäväni kanssa.
Äkillinen sairaskohtaus muuten hyvissä ruumiin ja sielun voimussa siihen asti.
Eiköhän se liene useinpien toive?
Vierailija kirjoitti:
108-vuotiaana seksuaaliseen ylirasitukseen uuden parikymppisen tyttöystäväni kanssa.
Wau, kerrankin kunnolla mielikuvitusta vastauksessa! Arvostan!
Haluaisin kuolla johonkin äkilliseen sairauskohtaukseen, jonka saisin nukkuessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekkaa päin ajamalla.
Miksi haluat pilata rekkakusikin elämän? Aja ennemmin vaikka kalliota päin.
Rekka on enemmän mun juttu. Voisin ajaa kalliotakin päin, jos se liikkuisi kahdeksaakymppiä vastaan.
Haluaisin kuolla katkeamalla kahteen osaan, jotta voisin ottaa itseltäni suihin juuri ennen kuolemaa.
Ensin eläisin yli satavuotiaaksi, mutta olisin loppuun saakka järjissäni ja kykenisin kävelemään. Kävely ja kuntoilu on ollut tärkeää elämässäni.
Toivon kuolevani nukkuessani. Kipua ja kitumista pelkään, en muuta.
Tuossa eräs esimerkki pitkästä elämästä, vaikka on ollut vastoinkäymisiä kuten kaikille on. Mies on elänyt 106- vuotiaaksi:
Vierailija kirjoitti:
Sydän vaan pysähtyisi nukkuessa.
Minun pappani, mummuni sekä koirani kuolivat näin ja vielä kaikki toistensa jälkeen parin vuoden sisällä . Itselleni toivoisin samaa ja toisaalta mietin, että olisipa aikani pian kun voimat on lopussa olleet jo pitkään. Toisaalta tiedän, ettei näin käy ja yritän kestää.
Nukkuessa - tai nukutuksessa. Minut on nukutettu tai ”humautettu” monta kertaa, ja se ihana tunne kun nukutusaine alkaa vaikuttaa! Silloin aina toivon, etten heräisi siitä nukutuksesta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekkaa päin ajamalla.
Rekka on enemmän mun juttu. Voisin ajaa kalliotakin päin, jos se liikkuisi kahdeksaakymppiä vastaan.
Jos totta puhun niin itse haluaisin taas hypätä jostain niin korkealta, että varmasti kuolisin. Jos pitäisi itse "lähteä" niin se olisi ainoa mihin voisin pystyä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekkaa päin ajamalla.
Uso tai älä, mutta todennäköisemmin menetät henkesi kalliota päin ajaessasi kuin rekkaa päin ajaessasi.
T. Fyysikkosetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekkaa päin ajamalla.
Uso tai älä, mutta todennäköisemmin menetät henkesi kalliota päin ajaessasi kuin rekkaa päin ajaessasi.
T. Fyysikkosetä
Silti olen vastaukseni antanut. Rekka it is.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekkaa päin ajamalla.
T. Fyysikkosetä
Milloin aiot tehdä sen?
Asettta odotelllaan että joskus sellaisen saisi. Ei tässä enäää mitään muuuta kun vaaan odotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekkaa päin ajamalla.
T. Fyysikkosetä
Milloin aiot tehdä sen?
Ei ole aikeenani tehdä ìtsaria. Asiat eivät ole vielä riittävän huonosti. Olen kuitenkin pohtinut asiaa lukemattomia kertoja.
Kaunis nainen tukehduttaisi minut pyllyllään
Vierailija kirjoitti:
Luen parhaillani John Crishamin kirjaa kammio, joka kertoo kuolemaantuomitiusta. Minua kiehtoisi kuolla siististi, kliinisesti, nopeasti, ilmaiseksi ja kivutta myrkkypiikkiin kuolemaantuomittuna. Rikolliseksi en silti ala, mutta jos vaikka onnistuisi jotenkin syyttömänä, kun jättäisin kaikki vetoomukset käyttämättä ja hyväksyisin tuomion ilolla.
Sveitsissähän on exit-klinikoita, mutta niihin on hyvin vaikea päästä ja tarvitaan lavallinen rahaa.
Mihin tarvitset rahaa kun olet kuollut?
Ylösnousemuksessa ja siten, että Jumala mut hyväksyisi.
Tämä olisi minustakin paras. Olisin rukoillut iltarukouksen ja käynyt nukkumaan, ja sitten aamulla en vain enää heräisi tässä maailmassa.
Luultavasti sydämen pysähtyminen ja siitä aiheutuvat tuntemukset muuntuisivat nukkuessani painajaisuneksi (jos unessani olisi REM-vaihe menossa), mutta ei se haittaisi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/